Beantwoord

Cloudservices Wordpress

  • 1 januari 2016
  • 4 reacties
  • 233 keer bekeken

  • Debutant
  • 1 reactie
We hadden problemen met het updaten van Wordpress in de oude omgeving, we zijn vervolgens gemigreerd naar een nieuwe omgeving. Op 1 of andere manier werkt het nu nog steeds niet. Wanneer ik wil updaten in Wordpress wordt nu opeens naar een FTP wachtwoord gevraagd, na het invoeren van het wachtwoord lijkt het allemaal goed te gaan maar uiteindelijk is er niets gebeurt. Heb geprobeert om de hosting te verwijderen en opnieuw aan te maken en dan via applicaties uit de Portal Wordpress te installeren maar dan blijft de portal uren lang aangeven dat ie bezig is met installeren maar er gebeurt wederom niets. Ben nu ten einde raad omdat de site niet meer te zien is en je wordt doorgevoerd naar een KPN site. Graag met spoed een oplossing dit loopt nu al vanaf september 2015. Het gaat om www.hetraco.com
icon

Beste antwoord door jt 15 januari 2016, 14:03

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Cloudservices-Wordpress/m-p/6239#M988Beste  , ik heb geen bericht van u ontvangen. Indien ik u kan helpen, verneem ik dat graag!

 Problemen zijn inmiddels opgelost, had dus te maken met de schijfruimte. Helaas wordt dit niet juist getoond in het overzicht.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
 

jt schreef op 15 jan '16 om 14:03u

Tim schreef op 15 jan '16 om 13:47u

Beste  , ik heb geen bericht van u ontvangen. Indien ik u kan helpen, verneem ik dat graag!

 

Problemen zijn inmiddels opgelost, had dus te maken met de schijfruimte. Helaas wordt dit niet juist getoond in het overzicht.

 

Bedankt voor uw reactie! Dit is inderdaad een bekend probleem. :(

Hopelijk is het snel opgelost zodat niet meer gebruikers deze problemen ervaren.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Cloudservices-Wordpress/m-p/6239#M988Beste  , ik heb geen bericht van u ontvangen. Indien ik u kan helpen, verneem ik dat graag!

 Problemen zijn inmiddels opgelost, had dus te maken met de schijfruimte. Helaas wordt dit niet juist getoond in het overzicht.
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Cloudservices-Wordpress/m-p/6015#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; line-height: 15px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, ik heb geen bericht van u ontvangen. Indien ik u kan helpen, verneem ik dat graag!
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Cloudservices-Wordpress/m-p/6015#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Sorry dat ik niet eerder heb kunnen reageren. Klopt het dat u ondertussen de website weer werkend heeft gekregen? De website ziet er leuk uit! Ik heb ook gekeken in uw beheer omgeving en nog steeds staat hosting op "Niet in Sync". Er gaat duidelijk wat fout op de hosting server.

Dit probleem kan ik zelf niet verhelpen. Ik kan wel een melding aanmaken voor de technische dienst zodat een specialist naar het probleem kan kijken. Voor het doorzetten van de melding ontvang ik graag uw 06-nr zodat wij u kunnen bereiken. Kunt u een reactie sturen op mijn privébericht? Dan help ik u graag verder!

Reageer