Beantwoord

contentmanagement inschakelen

  • 29 January 2016
  • 5 reacties
  • 227 keer bekeken

Hallo,

Vandaag wilde ik beginnen met het bouwen van een website. Helaas struikel ik al op bladzijde 6 van de handleiding van webhosting online voor windows. Hierin staat dat de Web Presence Builder via Contentmanagement kan worden ingeschakeld. Echter tussen het kopje webhosting en In Sync zit geen kopje Content Management.

Weet iemand hoe ik dit kan inschakelen? Overigens staat er onder het kopje In Sync geen tekst in plaats van "ja" met een vinkje en dit staat ook niet onder het kopje ingeschakeld. Daarnaast staat er onder het kopje ID ook niets in tegenstelling tot de handleiding.

Met vriendelijke groet,

Lars
icon

Beste antwoord door Tim 3 February 2016, 10:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Lars, 

Welkom op de zakelijke community van KPN. 

Ik help u graag om Web Presence Builder te starten. Bent u ingelogd op https://cp.online.kpn.com/ ?

Hier kunt u bij het kopje "Websites" de website bewerken in Web Presence Builder. Ook staan hier extra gegevens die u kunt aanpassen door te klikken op "edit". Ziet u deze knop ergens op deze pagina staan? 

Indien u dit niet ziet, dan mag u mij een privébericht sturen met daarin uw domeinnaam. Ik kijk dan met u mee of ik iets geks zie. 

Ik hoor graag uw reactie. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/contentmanagement-inschakelen/m-p/6520#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Is het gelukt om het probleem op te lossen? Ik heb uw account gevonden door op uw e-mailadres te zoeken.

Het valt mij direct op dat er geen domeinnaam gekoppeld is aan het abonnement, dat is de reden waarom Web Presence Builder niet ingeschakeld staat. U kunt een domeinnaam aanvragen of een extern domeinnaam toevoegen.

webbuilderdomeinnaam.PNG

Graag hoor ik van u of ik u verder kan ondersteunen.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1639 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/contentmanagement-inschakelen/m-p/6520#M1076Hallo,

Vandaag wilde ik beginnen met het bouwen van een website. Helaas struikel ik al op bladzijde 6 van de handleiding van webhosting online voor windows. Hierin staat dat de Web Presence Builder via Contentmanagement kan worden ingeschakeld. Echter tussen het kopje webhosting en In Sync zit geen kopje Content Management.

Weet iemand hoe ik dit kan inschakelen? Overigens staat er onder het kopje In Sync geen tekst in plaats van "ja" met een vinkje en dit staat ook niet onder het kopje ingeschakeld. Daarnaast staat er onder het kopje ID ook niets in tegenstelling tot de handleiding.

Met vriendelijke groet,

Lars

 Dank jullie wel voor de reacties!

Er is inderdaad geen koppeling naar de domeinnaam toe. Deze heb ik wel aangevraagd via KPN en deze is toegewezen, alleen krijg hem niet gekoppeld.Wel staat de domeinnaam bij het bovenste kopje abonnement (voor het icoontje afmelden). Weet iemand hoe ik deze kan koppelen (of heb ik bij het aanvragen van de domeinnaam iets onhandigs gedaan waardoor ik deze niet meer kan koppelen?)
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Lars,

Het is belangrijk dat het abonnement, en dus de domeinnaam, is aangevraagd onder hetzelfde account en inlog. Als dat niet het geval is, kan ik deze voor u verplaatsen naar de juiste inlog.

Ik ben daarom verder gaan kijken. Het is mij opgevallen dat u 2x een Webhosting Online-Windows v2 abonnement heeft.

Aangevraagd op:

08-Jan-2016 (met domeinnaam!)

20-Jan-2016 (zonder domeinnaam)

In een privébericht stuur ik uw gebruikersnaam toe van uw 1e aanvraag. Graag stel ik voor dat u het eerste account gaat gebruiken. Uw nieuwe account kan ik zonder kosten voor u beëindigen. Graag uw toezegging hiervoor.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Lars,

Ik heb uw privébericht ontvangen en het account beëindigd!

Graag verneem ik van u als er vragen zijn.

Reageer