Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Beantwoord

Disk quota exceeded


Voor een website van een klant van ons kunnen we niets meer naar de FTP uploaden: 'Disk quota exceeded'.
Volgens de statistieken in het Control Panel zou er echter nog 743 mb beschikbaar zijn. Zie ik iets over het hoofd, of is dit een foutje?

icon

Beste antwoord door Circa Twee 11 april 2018, 10:08

Opgelost! De server synchroniseerde niet goed.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi @Circa Twee,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Ik heb meteen een ticket voor u aangemaakt zodat de specialisten het probleem kunnen onderzoeken en oplossen. Zij zullen vervolgens contact met u opnemen. Ik heb nog wel gegevens nodig waarop u bereikbaar bent. Wilt u mij een privé bericht sturen met uw naam en telefoonnummer waarop u bereikbaar bent?
Opgelost! De server synchroniseerde niet goed.
Reputatie 4
Badge +3
Hi @Circa Twee,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Goed om te lezen dat het probleem is opgelost! Ik zie inderdaad dat mijn collega's de server hebben gesynchroniseerd met het account waardoor u nu weer kunt uploaden.

Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, laat het mij weten ☺ .

Reageer