Beantwoord

FTP Server Properties

  • 5 december 2015
  • 3 reacties
  • 452 keer bekeken

Al jaren gebruik ik HTML-Kit voor snelle aanpassingen aan de website. Na de laatste wijzigingen door KPN in november (2015) lukt het mij niet meer. Ik heb naar de mail met wijzigingen en de gegevens op https://cp.online.kpn.com (ingelogd) gekeken maar het probleem blijft zich voordoen. Wat ik ook probeer, dit is wat er volgt;

FTP < 220 ProFTPD 1.3.3e Server (H2E ProFTPD Service) [***.**.**.**]
FTP > USER *******
FTP < 331 Password required for *******
FTP > PASS ***
FTP < 230 User ******* logged in
FTP > SYST
FTP < 215 UNIX Type: L8
FTP > PWD
FTP < 257 "/" is the current directory
FTP > PORT 192,168,178,10,10,68
FTP < 200 PORT command successful
FTP > LIST
FTP > 426 Timeout
FTP - Could not get directory list. (933)
FTP > 426 Timeout
FTP - Could not change the directory. (960)

Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Snaketube 7 december 2015, 11:57

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/FTP-Server-Properties/m-p/5619#M793Beste Snaketube,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN! Smiley Vrolijk

Ik kan u geen ondersteuning geven bij het gebruik van dit programma. Maar ik probeer u graag te helpen en met u mee te denken.

Heeft u ook een ander FTP programma geprobeerd? Kan deze wel zonder problemen verbinding maken en de mappen inzien?

Via Google zie ik dat er meer gebruikers zijn geweest met hetzelfde probleem. Zoals te zien in de topics hier en hier. Wees er zeker van dat uw firewall de verbinding niet blokkeert en probeer eventueel de FTP instellingen op "Passive Mode" te zetten.

Ik verneem graag uw bevindingen.

 Bedankt Tim. Het aanvinken van de 'Passive Mode' heeft het gedaan. Vreemd dat dit eerder nooit aangevinkt hoefde te zijn. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Snaketube,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN! :D

Ik kan u geen ondersteuning geven bij het gebruik van dit programma. Maar ik probeer u graag te helpen en met u mee te denken.

Heeft u ook een ander FTP programma geprobeerd? Kan deze wel zonder problemen verbinding maken en de mappen inzien?

Via Google zie ik dat er meer gebruikers zijn geweest met hetzelfde probleem. Zoals te zien in de topics hier en hier. Wees er zeker van dat uw firewall de verbinding niet blokkeert en probeer eventueel de FTP instellingen op "Passive Mode" te zetten.

Ik verneem graag uw bevindingen.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/FTP-Server-Properties/m-p/5619#M793Beste Snaketube,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN! Smiley Vrolijk

Ik kan u geen ondersteuning geven bij het gebruik van dit programma. Maar ik probeer u graag te helpen en met u mee te denken.

Heeft u ook een ander FTP programma geprobeerd? Kan deze wel zonder problemen verbinding maken en de mappen inzien?

Via Google zie ik dat er meer gebruikers zijn geweest met hetzelfde probleem. Zoals te zien in de topics hier en hier. Wees er zeker van dat uw firewall de verbinding niet blokkeert en probeer eventueel de FTP instellingen op "Passive Mode" te zetten.

Ik verneem graag uw bevindingen.

 Bedankt Tim. Het aanvinken van de 'Passive Mode' heeft het gedaan. Vreemd dat dit eerder nooit aangevinkt hoefde te zijn. 
Reputatie 7
Badge +11
Goed om te horen dat het werkt! :D

Is er wellicht nog iets anders gewijzigd? Bent u bijvoorbeeld Windows 10 gaan gebruiken? Als er niets aan uw kant is gewijzigd dan heeft dit vermoedelijk met de migratie te maken.

Reageer