Beantwoord

KPN DNS problemen al sinds vrijdag.


Sinds afgelopen vrijdag is het via louter KPN niet meer mogelijk om een hoop domeinnamen te bekijken.
Hierdoor komt (een deel van) mijn mail niet meer aan, maar ook liggen al mijn websites plat en ook van andere bedrijven zijn de gegevens niet meer te benaderen.

De helpdesk scheept me alleen maar af, of geeft ronduit toe dat ze me niet willen helpen. kortom ik kom geen stap verder, en ondertussen liggen zowel mijn eigen onderneming als mijn werkgever compleet plat. (en daarmee vele klanten van mijn werkgever).

Vodafone, T-Mobile, Ziggo en andere providers werken perfect, en ik kan 100% met zekerheid zeggen dat de servers up zijn, en de DNS gegevens aan de "andere" kant correct.

Is er IEMAND die een ingang kent om bij KPN iemand wakker te schudden dat ze actie moeten ondernemen? We hebben al geprobeerd om onze klanten te laten bellen in de hoop dat KPN daar wakker van wordt, maar daar speelt de afscheepdesk zijn rol voortreffelijk, iedereen wordt met een kluitje het riet in gestuurd.
icon

Beste antwoord door RobK 25 juli 2018, 13:49

Tot mijn -meer dan- grote genoegen kan ik melden dat het probleem opgelost is, dwz dat de zeer behulpzame mensen bij noc@ het probleem op de juiste plek aanhanging hebben gemaakt.
Het verkeer is langs het dode punt gerouteerd en voila, het werkt weer!

Ook langs deze weg nogmaals dank aan de mensen bij het NOC!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag Rob, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u onze helpdesk als afscheepdesk ervaart. Ik help u graag om uit te zoeken wat er precies aan de hand is.

Kunt u mij 3 voorbeelden sturen van domeinen/websites die u niet meer kunt bereiken via uw KPN verbinding?
Hoi Mark,

Spijtig inderdaad maar zo voelt het voor mij tot nu toe wel.

Voorbeelden;

Rrpproxy.net
Oms-net.nl
Abcacademy.nl
Realityworld.net

We hebben een aantal sites al omgeleid via cloudflare dus die werken tijdelijk zo.
Deze domeinen zijn nog niet omgeleid.
Groetjes, Rob
Tot mijn -meer dan- grote genoegen kan ik melden dat het probleem opgelost is, dwz dat de zeer behulpzame mensen bij noc@ het probleem op de juiste plek aanhanging hebben gemaakt.
Het verkeer is langs het dode punt gerouteerd en voila, het werkt weer!

Ook langs deze weg nogmaals dank aan de mensen bij het NOC!

Reageer