Vraag

oplichting?

  • 24 February 2017
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb een tijdje geleden een hosting met domeinnaam afgesloten bij kpn. Even later had ik hem niet meer nodig, en zodoende had ik hem per formulier opgezegd(zoals aangegeven stond op de website). Ik kreeg per email een bevestiging op 10-11-2016 dat mijn pakket met succes was beëindigd, en er stond ook 'Vanaf vandaag betaalt u geen abonnementskosten meer.' ... Niet dus..
Tot mijn verbazing hebben ze nu al 3/4 maanden doorgerekend en gewoon gefactureerd. Foutje, of bewust?
Maar dat is nog tot daar aan toe, vervolgens wou ik verhaal halen en ben ik op zoek gegaan naar een telefoonnummer van de cloud-diensten afdeling. Je raadt het al, die is nergens te vinden(althans niet op een normaal vindbare plek).

Hoe nu verder?

Graag een oplossing

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Luissimo,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Betalen voor diensten die u niet gebruikt. Dat is natuurlijk niet wenselijk.

Ik zie dat er op dit moment nog een abonnement loopt voor Webhosting Online-Linux en een domeinnaam. Dit abonnement is op dit moment nog niet opgeheven. Ik ga er van uit dat hier iets fout is gegaan.

Al vind ik het spijtig dat u dit mooie product niet wenst te gebruiken, help ik u uiteraard graag om de opheffing alsnog te realiseren. :)
Graag ontvang ik van u een privébericht met uw postcode + huisnummer, contractnaam, klantnummer en de laatste 4 cijfers van uw IBAN ter verificatie van uw gegevens.

Alvast bedankt voor uw reactie.
Beste Elina,

Dank voor je bericht.

Ik zal je een bericht sturen met mijn gegevens zodat je het alsnog stop kunt zetten, maar laten we vooral niet vergeten dat er wel even 40 euro is verduisterd de afgelopen maanden, ondanks de belofte dat er geen geld meer zou worden afgeschreven.

Vindt het niet heel transparant hoe het is verlopen, om eerlijk te zijn.
Maar goed, zet het maar stop, en graag een bevestiging per email.
Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Luissimo,

Ik heb uw privébericht ontvangen. Bedankt daarvoor. Ik ben voor u aan de slag gegaan.

Inmiddels heeft u van mij een privébericht terug ontvangen met de bevestiging dat het lopende abonnement alsnog is opgezegd. Daarbij heb ik u ook aangegeven dat teveel betaalde abonnementskosten terugbetaald gaan worden.

Van oplichting of verduistering is hier dus absoluut geen sprake. Fouten maken is menselijk. En gelukkig zit ik voor u klaar om deze fouten te herstellen. 🙂
Dat vindt ik een mooie oplossing, bedankt voor de hulp.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Luissimo,

Dat is fijn om te lezen! Ik heb je graag geholpen.

Ik hoop je nog eens terug te zien op het zakelijk forum van KPN. 🙂