Vraag

presence builder.

  • 26 January 2016
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Hallo,

ik heb nu een website gemaakt in presence builder maar publiseren wil hij niet. Is tot nu toe nog maar een paar keer gelukt, maar meestal krijg ik de melding:"De site kan niet worden gepubliceerd op de opgegeven locatie.
Kan bestanden van de site niet kopiëren omdat er bij publicatie een fout is opgetreden. Neem contact op met de serverbeheerder voor ondersteuning."

website

www.bschaaij.nl

mvg,

Berend

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Berend, 

Het lijkt me goed dat er even iemand met je mee gaat kijken. Wilt u me in een privébericht uw mobiele telefoonnummer sturen waarop u goed te bereiken bent? Ik kan dan een verzoek bij de afdeling Cloud neerleggen om u terug te bellen en u verder te ondersteunen. 

U kunt natuurlijk altijd zelf deze afdeling bereiken via 0800-0403> afdeling Cloud (werkdagen en kantooruren). Ik noem deze optie even omdat het maximaal 2 werkdagen kan duren voordat u bent gebeld door mijn collega's van de afdeling cloud. 

Ik zie uw privébericht graag tegemoet, zodat ik dit voor u in gang kan zetten. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bewerkt op 01-02-'16: Onze afdeling voor cloud diensten is vanaf nu bereikbaar via het telefoonnummer 0800-0410
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/217 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/presence-builder/m-p/6479#M1062

Dag Berend, 

Het lijkt me goed dat er even iemand met je mee gaat kijken. Wilt u me in een privébericht uw mobiele telefoonnummer sturen waarop u goed te bereiken bent? Ik kan dan een verzoek bij de afdeling Cloud neerleggen om u terug te bellen en u verder te ondersteunen. 

U kunt natuurlijk altijd zelf deze afdeling bereiken via 0800-0403> afdeling Cloud (werkdagen en kantooruren). Ik noem deze optie even omdat het maximaal 2 werkdagen kan duren voordat u bent gebeld door mijn collega's van de afdeling cloud. 

Ik zie uw privébericht graag tegemoet, zodat ik dit voor u in gang kan zetten. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

 

Burhan, dank voor je reactie.

Ik heb vanmorgen rond twaalf uur contact gehad met Aad Verkuijl. Hij heeft een ticket aangemaakt voor drie zaken:

1. kan geen backup maken vanwege quotaoverschrijding (wat niet klopt), en de snapshots werken niet.

2. het uploaden werkt vaak niet en dan plotseling weer wel (contact met de server?)

3. het publiceren lukt vaak niet, wanneer wel een upload plaats vond.

met vriendelijke groet

Berend Schaaij
Reputatie 3
Badge +3
Dag Berend, 

Ik zie inderdaad dat mijn collega's een technische melding hebben aangemaakt voor de problemen die u ervaart. Ik kan u informeren over de voortgang wanneer u hierover vragen heeft. 

Schroom dan ook niet mij of Tim aan te spreken bij vragen! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer