Beste antwoord door willi657
Bekijk origineelpubliceren website lukt niet
Kan geen verbinding maken met de Parallels Presence Builder-server. Neem contact op met de serverbeheerder.
Beste @willi657 , sorry voor mijn late reactie!
Ik heb meteen uw account gezocht en gevonden met het e-mailadres van uw forum account. Op het moment werkt het publiceren (weer), klopt dat? 😳
Ik heb meteen uw account gezocht en gevonden met het e-mailadres van uw forum account. Op het moment werkt het publiceren (weer), klopt dat? 😳
Het publiceren werkt weer wel na meer dan twee dagen niet gewerkt te hebben. Het publiceren bleef steken bij een percentage van 100% dan moet het maar een klein zetje nodig hebben.
Via KPNwebcare op Twitter werd me meegedeeld zelf maar contact op te nemen met Parallels. Het zou aan hun server liggen. Dat advies leek me niet erg logisch.
Via KPNwebcare op Twitter werd me meegedeeld zelf maar contact op te nemen met Parallels. Het zou aan hun server liggen. Dat advies leek me niet erg logisch.
Bedankt voor uw reactie @willi657 !
Het klopt wat u zegt over het advies gegeven door webcare, deze is niet juist. Uw website en de applicatie van Parallels wordt bij KPN gehost op onze servers. Als er iets mis gaat met Parallels Presence Builder, zijn wij uw aanspreekpunt! Het twitter gesprek kan ik niet vinden, ik wil mijn collega hier graag over informeren. :S
Zakelijke vragen op Twitter over cloud/hosting, pakken wij in ons team op. Omdat we met een klein team zijn, zijn we niet 24/7 online en worden op momenten dat wij afwezig zijn, vragen beantwoord door onze collega's van de consumentenmarkt. Ik vermoed daarom dat u reactie buiten onze aanwezigheid hebt ontvangen.
Back on topic, in ieder geval goed dat het weer werkt! Er is bij mij geen oorzaak bekend van het probleem.
Het klopt wat u zegt over het advies gegeven door webcare, deze is niet juist. Uw website en de applicatie van Parallels wordt bij KPN gehost op onze servers. Als er iets mis gaat met Parallels Presence Builder, zijn wij uw aanspreekpunt! Het twitter gesprek kan ik niet vinden, ik wil mijn collega hier graag over informeren. :S
Zakelijke vragen op Twitter over cloud/hosting, pakken wij in ons team op. Omdat we met een klein team zijn, zijn we niet 24/7 online en worden op momenten dat wij afwezig zijn, vragen beantwoord door onze collega's van de consumentenmarkt. Ik vermoed daarom dat u reactie buiten onze aanwezigheid hebt ontvangen.
Back on topic, in ieder geval goed dat het weer werkt! Er is bij mij geen oorzaak bekend van het probleem.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.