Beantwoord

Server Werkt niet goed

  • 10 januari 2017
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Beste,

Sinds enkele weken hebben wij veel problemen met het uploaden van plaatjes naar de server.
Disk quota exceeded..... geeft de ftp aan. Nu wordt dit "opgelost" is gezegd maar wij hebben na 15 uur helaas nog niets vernomen. Alles wat wij weten is dat een 3e lijn dit op moet lossen aangezien het een hardwarematig probleem is?

Daarnaast hebben wij gisterenavond nog ingelogd bij onze cloudservice waar ons 3 dingen opvielen.
1. de helpdesk heeft onze diskruimte verhoogd met 250 mb om te zien of dat het probleem is maar deze is nog niet terug gezet.
2. Als wij bij de site applicaties kijken onder website en we klikken op web krijgen wij de volgende melding.
Een onvoorziene fout deed zich voor. Gelieve cloud@kpn.com te contacteren. Fout ID: 1484038786187
3. De site applicatie parellels precense builder geeft een "context error exception", "Zend controler exception" en een "zend session exception" aan. Oftewel een Whoops! :)

Hebben 2 en 3 te maken met de hardware problemen? Zo niet, wat zou het dan kunnen zijn?
En graag zouden wij willen zien dat de disk quota terug gezet wordt naar de 500 mb.

Als laatste hebben wij de vraag over jullie wordpress... kan deze alleen maar in de root geinstalleerd worden of kunnen wij ook een andere map nemen en deze via een subdomein doorlinken?

Ik hoop spoedig iets te kunnen horen.
Met vriendelijke groet, Mark
icon

Beste antwoord door Tim 11 januari 2017, 18:13

Hallo Mark, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Dit is een lastig probleem, maar dat had u al in de gaten. Dankzij uw e-mailadres op het forum heb ik uw account gevonden en ook de storingsmelding. Ik begrijp dat het probleem inmiddels opgelost is? Dat is fijn! Als we iets voor u kunnen doen verneem ik dat graag in een bericht. Het topic markeer ik voorlopig als "beantwoord". 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Mark, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Dit is een lastig probleem, maar dat had u al in de gaten. Dankzij uw e-mailadres op het forum heb ik uw account gevonden en ook de storingsmelding. Ik begrijp dat het probleem inmiddels opgelost is? Dat is fijn! Als we iets voor u kunnen doen verneem ik dat graag in een bericht. Het topic markeer ik voorlopig als "beantwoord". 🙂
Had het zelfde probleem en dat is inmiddels ook opgelost
Reputatie 7
Badge +11
Hi @potloodbekertje, welkom op het zakelijke forum van KPN. Leuk dat u zich aangemeld hebt en laat weten dat voor u het probleem ook verholpen is 😀

Reageer