Beantwoord

Upload via FTP werkt niet helemaal

  • 20 december 2016
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Geachte lezers,

Afgelopen dagen heb ik geprobeerd om een aantal bestanden via mijn FTP te uploaden voor de website http://www.nicor.nl. In het begin werkte dit prima, maar de laatste 20 bestanden die ik wil uploaden "mislukken" volgens Filezilla. Soms vraagt de FTP client of dat ik het bestand wil overschrijven (terwijl het er niet in staat), als ik dat dan doe dan raken de bestanden beschadigd. De online "File Manager" van KPN laat het ook niet toe en geeft een foutmelding.

• Er is nog voldoende opslag
• De rechten van de mappen staan volledig open
• Ook heb ik een andere gebruiker aangemaakt en het daarmee geprobeerd
• Upload via Back-end van het Wordpress CMS werkt ook niet meer

Wat kan ik doen? Of kan iemand van KPN me helpen? Ik zou in een PM de gegevens van het account toe kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,

Bart van Delft
icon

Beste antwoord door Tim 23 december 2016, 11:32

Dag Bart, welkom op het Zakelijk KPN Forum! Sorry voor mijn late reactie.

Om dit ook te checken heb ik snel een gebruiker voor mijzelf aangemaakt op uw account. Het lukt mij om bestanden via FTP te uploaden. Wat is precies de foutmelding die wordt gegeven in FileZilla en in de online File Manager?
Over de online File Manager gesproken, valt het mij wel direct op dat deze ontzettend traag is. De reden is mij vooralsnog onduidelijk en heb ik geprobeerd uit te zoeken.

Op dit moment zie ik 2 opties:
- Back-up maken, nieuwe (versie) hosting aanvragen, back-up terug zetten, oude hosting verwijderen,
- Incident aanmelden bij de 2e lijn voor verder onderzoek (mogelijk bieden mijn collega's ook aan om te migreren naar een nieuw hosting abonnement).

Ik verneem graag van u welke stappen we gaan zetten, zelf migreren naar een nieuw account of uit handen geven om het probleem te analyseren?
Deze keuze laat ik u graag zelf maken. Migreren naar een nieuw abonnement geeft extra voordelen zoals meer opslagruimte en een goedkoper tarief.

In beide gevallen is het handig dat ik u telefonisch kan bereiken. Graag ontvang ik van u een privébericht met een telefoonnummer waarop ik u kan bereiken. Dan help ik u verder met dit probleem.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag Bart, welkom op het Zakelijk KPN Forum! Sorry voor mijn late reactie.

Om dit ook te checken heb ik snel een gebruiker voor mijzelf aangemaakt op uw account. Het lukt mij om bestanden via FTP te uploaden. Wat is precies de foutmelding die wordt gegeven in FileZilla en in de online File Manager?
Over de online File Manager gesproken, valt het mij wel direct op dat deze ontzettend traag is. De reden is mij vooralsnog onduidelijk en heb ik geprobeerd uit te zoeken.

Op dit moment zie ik 2 opties:
- Back-up maken, nieuwe (versie) hosting aanvragen, back-up terug zetten, oude hosting verwijderen,
- Incident aanmelden bij de 2e lijn voor verder onderzoek (mogelijk bieden mijn collega's ook aan om te migreren naar een nieuw hosting abonnement).

Ik verneem graag van u welke stappen we gaan zetten, zelf migreren naar een nieuw account of uit handen geven om het probleem te analyseren?
Deze keuze laat ik u graag zelf maken. Migreren naar een nieuw abonnement geeft extra voordelen zoals meer opslagruimte en een goedkoper tarief.

In beide gevallen is het handig dat ik u telefonisch kan bereiken. Graag ontvang ik van u een privébericht met een telefoonnummer waarop ik u kan bereiken. Dan help ik u verder met dit probleem.
Reputatie 7
Badge +11
Hi Bart,

Inmiddels hebben we contact in privéberichten en werkt *gek genoeg* het uploaden naar FTP weer. 🙂

Reageer