Vraag

website en mail functioneren niet

  • 28 January 2016
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Maandag gebeld met KPN over het niet functioneren van website en mail van een klant van mij. Na meer dan 35 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn. Deze kon niet helpen maar wel de storing aannemen en vertelde mij dat ik de volgende dag zou worden teruggebeld. Helaas, geen mailtje of telefoontje gehad. Woensdagochtend weer gebeld, na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn, en ook hij kon niet helpen maar kon wel melden dat ik dezelfde dag zou worden teruggebeld. Helaas, ze moeten nog steeds bellen. 

Dinsdag mail gestuurd, geen reactie behalve de auto-reply, via chat geprobeerd maar dat zat iemand van telefonie die alleen de storing kon opzoeken maar verder niets doen.

KPN, dit kan echt niet, mijn klant verwacht belangrijke mail en dit komt niet aan. Ik ben zelf 2 uur bezig geweest met een storing waar ik niets aan kan doen. Dat ik de uren niet in rekening kan brengen is nog niet het ergste maar dat je gewoon niets hoort is onbehoorlijk, zo ga je niet met je zakelijke klanten om.

Advies naar mijn klant is als alles weer draait snel over te stappen naar een partij die zijn service goed voor elkaar heeft.

Schandalig!

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1523 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/website-en-mail-functioneren-niet/m-p/6494#M1068

Maandag gebeld met KPN over het niet functioneren van website en mail van een klant van mij. Na meer dan 35 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn. Deze kon niet helpen maar wel de storing aannemen en vertelde mij dat ik de volgende dag zou worden teruggebeld. Helaas, geen mailtje of telefoontje gehad. Woensdagochtend weer gebeld, na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn, en ook hij kon niet helpen maar kon wel melden dat ik dezelfde dag zou worden teruggebeld. Helaas, ze moeten nog steeds bellen. 

Dinsdag mail gestuurd, geen reactie behalve de auto-reply, via chat geprobeerd maar dat zat iemand van telefonie die alleen de storing kon opzoeken maar verder niets doen.

KPN, dit kan echt niet, mijn klant verwacht belangrijke mail en dit komt niet aan. Ik ben zelf 2 uur bezig geweest met een storing waar ik niets aan kan doen. Dat ik de uren niet in rekening kan brengen is nog niet het ergste maar dat je gewoon niets hoort is onbehoorlijk, zo ga je niet met je zakelijke klanten om.

Advies naar mijn klant is als alles weer draait snel over te stappen naar een partij die zijn service goed voor elkaar heeft.

Schandalig!

 

Goedemiddag JT, 

Dat is niet de manier waarop KPN met haar klanten wenst om te gaan. Ik wil u ook mijn excuses aanbieden voor hoe het is gelopen. Wanneer er iets niet goed werkt, dient u hiermee geholpen te worden en dienen vervolgafspraken nagekomen te worden, zodat de klant weet hoe het staat met het gemeldde probleem.

Ik zou heel graag voor u willen bekijken waar dit op vast loopt. 

Wilt u me in een privébericht gegevens verstrekken van uw klant? Graag de postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf, mailadres en het telefoonnummer waarop ik de contactpersoon kan bereiken wanneer ik eventuele vragen heb. 

Ik zie uw privébericht graag tegemoet. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/website-en-mail-functioneren-niet/m-p/6494#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

We hebben geen reactie van u gezien. Is het probleem inmiddels opgelost? Dan kan ik het topic als beantwoord markeren.

Ik hoor graag van u of er vragen zijn waar ik mee kan helpen.

Reageer