Beantwoord

Website enorm traag!

  • 29 april 2017
  • 13 reacties
  • 237 keer bekeken

Beste KPN,

We zijn sinds vandaag overgestapt met onze website. Maar wat een blamage. De site is enorm langzaam, het duurt wel 40 seconden! Hoe kan dit nog mogelijk zijn in 2017? Ik verwacht voor het bedrag dat wij betalen toch wel wat meer...! Tevens krijgt men constant "Deze website is niet veilig" als men naar onze site surft. URL is via PM te verkrijgen.

Kunnen jullie er zeer snel iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Lindsay 4 mei 2017, 18:17

Beste @Rtjee,



Sorry voor mijn late reactie, ik ben deze week afwezig geweest i.v.m ziekte. Ik heb een PM van u ontvangen, maar zou graag ook de domeinnaam waar het om gaat van u door willen krijgen. :)



Dan kan ik zien wat er is voorgevallen en kan ik uw EPP code opvragen. Ik hoor graag van u.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je wel een geldig SSL certificaat ingesteld? Gezien je melding ga ik er van uit dat dit niet het geval is, het kan natuurlijk ook zijn dat de website externe bestanden via een onbeveiligde verbinding binnen haalt waardoor deze als onbetrouwbaar gemarkeerd wordt.
Als alles werkt, zou ik kunnen kijken. Maar het probleem is nou juist dat het niet werkt. Ben er al het hele weekend mee bezig. Tijd om over te stappen, maar ook daarmee werkt KPN niet mee! Ik zou graag de EPP code ontvangen, om zo snel mogelijk te kunnen verkassen bij KPN.
Reputatie 7
Bericht aangepast, verkeerde URL gereviewed, excuses hiervoor!
Day betreft niet onze site @BerendDeMeyer zie PM.
Reputatie 7
Day betreft niet onze site @BerendDeMeyer zie PM.
PM gelezen, berichten aangepast. Excuses voor de verwarring!
Reputatie 7
Naar aanleiding van je verzoek per PB post ik hier even een melding die ik krijg in mijn Chrome browser - Mac OS X 10.10.5 / Chrome Version 58.0.3029.81 (64-bit) - maar naast het inzien van het 'ongeldig' certificaat kan ik jullie website überhaupt niet laden.

Als ik de beveiligingswaarschuwing van Chrome negeer:


Mijn advies is, dat het @Forum Team deze website intern even laat reviewen.

Succes!
Reputatie 7
Hallo @Rtjee,

Toch nog maar even ook in Firefox getest - Mac OS X 10.10.5 / Firefox Version 53.0 (64-bit) - en deze browser geeft geen enkele foutmelding - certificaat - en ook geen trage weergave van jullie website.
Reputatie 7
Hallo @Rtjee,

En blijkbaar is het nu opgelost! Alle browsers werken weer voor jullie url! 🆒 Ben nu wel erg benieuwd wie-wat-waar heeft aangepast ondertussen.

Succes verder met jullie website, een fijne zondag verder!
@BerendDeMeyer Door de DNS naar een andere hostingprovider te verwijzen. KPN heeft dus niets opgelost. En dat zie ik zo 123 ook niet gebeuren.
Reputatie 7
@BerendDeMeyer Door de DNS naar een andere hostingprovider te verwijzen. KPN heeft dus niets opgelost. En dat zie ik zo 123 ook niet gebeuren.
Bedankt voor je snelle terugkoppeling!

Fijn dat jullie website weer naar behoren en verwachting werkt! Ik ben natuurlijk ook benieuwd wat er in jouw geval - eventueel - fout is gegaan intern bij KPN.

Wordt vervolgd...
@BerendDeMeyer Beste Berend. Dat wat bij KPN fout gaat, is het niet helpen van de klant, een klant (nu inmiddels) 50 minuten in de wacht laten staan. De snelste oplossing is, door KPN mij de EPP code te verschaffen en de boel verhuizen 🙂 Zonde van mijn weekend, dit was een KPN weekend vol problemen, zonder ook maar enige oplossing vanuit KPN.
Reputatie 7
@BerendDeMeyer Beste Berend. Dat wat bij KPN fout gaat, is het niet helpen van de klant, een klant (nu inmiddels) 50 minuten in de wacht laten staan. De snelste oplossing is, door KPN mij de EPP code te verschaffen en de boel verhuizen 🙂 Zonde van mijn weekend, dit was een KPN weekend vol problemen, zonder ook maar enige oplossing vanuit KPN.
Ik kan mij voorstellen dat je teleurgesteld bent @Rtjee, maar ikzelf zou toch wel graag eerst ook even het verhaal van KPN zelf willen horen. Dat lijkt me wel zo redelijk.

Ik zal navraag doen bij het @Forum Team en vragen of ze ook hier even een reactie willen plaatsen.

Wordt vervolgd...
Reputatie 6
Badge +5
Beste @Rtjee,

Sorry voor mijn late reactie, ik ben deze week afwezig geweest i.v.m ziekte. Ik heb een PM van u ontvangen, maar zou graag ook de domeinnaam waar het om gaat van u door willen krijgen. :)

Dan kan ik zien wat er is voorgevallen en kan ik uw EPP code opvragen. Ik hoor graag van u.

Reageer