Beantwoord

Help! Exchange Online

  • 23 november 2015
  • 4 reacties
  • 289 keer bekeken

Mijn password om in te loggen blijkt onjuist. Nieuw password aanvragen met één klik, echter er wordt via het geregistreerde e-mail adres gereageerd. Dit e-mail adres behoort echter bij een domein in eigen site en mail (isis-Ondermode.nl Bij het algemene internet account is de alias "info@isis-ondermode.nl" verdwenen. Hoe krijg ik een nieuw password voor exchange online Hoe kan de alias worden hersteld. In ieder geval kan ik deze alias niet zelf invoeren. kan alleen met@kpnmail.
icon

Beste antwoord door Tim 25 november 2015, 14:23

Beste Hilda,

De e-mailalias is verwijderd gekomen doordat op 19 november een mailbox is verwijderd waar deze onder actief was.

Het e-mailadres hebben we opnieuw aangemaakt en actief gezet onder uw hoofdaccount!

Ik hoor graag van u of u hiermee verder komt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste hildadewaard,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Dit maakt het inderdaad niet makkelijk voor u. Ik zie 2 mogelijkheden, ik kan deze alias voor u laten aanmaken of als ik uw gegevens kan verifiëren, kan ik het e-mailadres voor u wijzigen naar een werkend e-mailadres. Ik verneem graag wat uw voorkeur heeft. Ik stuur u een privébericht toe, kunt u mij een reactie sturen met uw volledige naam, adres en rekeningnummer? Dan help ik u verder!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Hilda,

De e-mailalias is verwijderd gekomen doordat op 19 november een mailbox is verwijderd waar deze onder actief was.

Het e-mailadres hebben we opnieuw aangemaakt en actief gezet onder uw hoofdaccount!

Ik hoor graag van u of u hiermee verder komt!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Help-Exchange-Online/m-p/5364#M720Beste Hilda,

De e-mailalias is verwijderd gekomen doordat op 19 november een mailbox is verwijderd waar deze onder actief was.

Het e-mailadres hebben we opnieuw aangemaakt en actief gezet onder uw hoofdaccount!

Ik hoor graag van u of u hiermee verder komt!

 Beste Tim,

Dank voor je snelle aktie waardoor de alias weer operationeel is; en nog belangrijker dat ik een nieuw password voor xchange kon aanvragen.

Via deze aktie kan ik daar weer een en ander regelen.

Met vriendelijke groet,

Hilda de Waard
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Hilda,

Goed om te horen! Als er aanvullende vragen zijn lees ik deze graag.

Reageer