Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelHelp! Exchange Online
Mijn password om in te loggen blijkt onjuist. Nieuw password aanvragen met één klik, echter er wordt via het geregistreerde e-mail adres gereageerd. Dit e-mail adres behoort echter bij een domein in eigen site en mail (isis-Ondermode.nl Bij het algemene internet account is de alias "info@isis-ondermode.nl" verdwenen. Hoe krijg ik een nieuw password voor exchange online Hoe kan de alias worden hersteld. In ieder geval kan ik deze alias niet zelf invoeren. kan alleen met@kpnmail.
Beste hildadewaard,
Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D
Dit maakt het inderdaad niet makkelijk voor u. Ik zie 2 mogelijkheden, ik kan deze alias voor u laten aanmaken of als ik uw gegevens kan verifiëren, kan ik het e-mailadres voor u wijzigen naar een werkend e-mailadres. Ik verneem graag wat uw voorkeur heeft. Ik stuur u een privébericht toe, kunt u mij een reactie sturen met uw volledige naam, adres en rekeningnummer? Dan help ik u verder!
Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D
Dit maakt het inderdaad niet makkelijk voor u. Ik zie 2 mogelijkheden, ik kan deze alias voor u laten aanmaken of als ik uw gegevens kan verifiëren, kan ik het e-mailadres voor u wijzigen naar een werkend e-mailadres. Ik verneem graag wat uw voorkeur heeft. Ik stuur u een privébericht toe, kunt u mij een reactie sturen met uw volledige naam, adres en rekeningnummer? Dan help ik u verder!
Beste Hilda,
De e-mailalias is verwijderd gekomen doordat op 19 november een mailbox is verwijderd waar deze onder actief was.
Het e-mailadres hebben we opnieuw aangemaakt en actief gezet onder uw hoofdaccount!
Ik hoor graag van u of u hiermee verder komt!
De e-mailalias is verwijderd gekomen doordat op 19 november een mailbox is verwijderd waar deze onder actief was.
Het e-mailadres hebben we opnieuw aangemaakt en actief gezet onder uw hoofdaccount!
Ik hoor graag van u of u hiermee verder komt!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Help-Exchange-Online/m-p/5364#M720Beste Hilda,
De e-mailalias is verwijderd gekomen doordat op 19 november een mailbox is verwijderd waar deze onder actief was.
Het e-mailadres hebben we opnieuw aangemaakt en actief gezet onder uw hoofdaccount!
Ik hoor graag van u of u hiermee verder komt!
Beste Tim,
Dank voor je snelle aktie waardoor de alias weer operationeel is; en nog belangrijker dat ik een nieuw password voor xchange kon aanvragen.
Via deze aktie kan ik daar weer een en ander regelen.
Met vriendelijke groet,
Hilda de Waard
De e-mailalias is verwijderd gekomen doordat op 19 november een mailbox is verwijderd waar deze onder actief was.
Het e-mailadres hebben we opnieuw aangemaakt en actief gezet onder uw hoofdaccount!
Ik hoor graag van u of u hiermee verder komt!
Beste Tim,
Dank voor je snelle aktie waardoor de alias weer operationeel is; en nog belangrijker dat ik een nieuw password voor xchange kon aanvragen.
Via deze aktie kan ik daar weer een en ander regelen.
Met vriendelijke groet,
Hilda de Waard
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.