Vraag

Office 365 - afgesloten

  • 29 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Mijn office 365 abonnement is afgesloten, zonder overigens een melding.
Als in inlog in het kpn panel krijg ik de mededeling maak contact met een verkoopmedewerker.
Volgens mij zijn alle facturen betaald.

Ik zit nu in het buitenland en weet niet hoe nu verder, de chat functie werkt niet.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Perry Pahladsingh,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Het is de juiste keuze om uw vraag hier te plaatsen. We duiken er direct in en zoeken uit wat er aan de hand is. Welke domeinnaam is er geregistreerd en gekoppeld aan Office 365?

Wilt u mij daarnaast in een privébericht uw klantnummer, het geregistreerde mailadres, de postcode en het huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?

Reageer