Beantwoord

Digitenne zakelijk aanvragen kan niet bij KPN

  • 6 maart 2019
  • 6 reacties
  • 324 keer bekeken

Ik ben al een week bezig met het aanvragen van 2 digitenne kastjes ZAKELIJK!!!! Ik werk bij een woning stichting en heb 2 kastjes nodig voor tijdelijke logeerwoningen. Klinkt goed en zo te regelen, niets is minder waar.

Vorige week dinsdag 1,5 uur aan de telefoon gezeten en van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk toch maar via internet 2 bestellingen gedaan. Beide zijn bevestigd via de e-mail . Binnen 3 dagen zou het geleverd worden.

Gisteren een e-mail gestuurd met de vraag of ik een status update kan krijgen, want ze zijn er nog steeds niet

We zijn een week verder en ben maar is gaan bellen. De afdeling digitenne zakelijk is telefonisch niet bereikbaar blijkt. Vandaag weer anderhalf uur rond gebeld en doorverbonden. Zelfs intern weet niemand het. Van zakelijk naar klein zakelijk en weer terug. Niemand blijkt dit te kunnen regelen !!!! Geen enkele afdeling die telefonisch bereikbaar is kan iets met de bestelnummers uit de bevestigingsmail. En opnieuw bestellen (zakelijk) via de telefoon lukt ook niet.

Echt ronduit belachelijk!!!!! Morgen nog maar is een poging doen.
Wat een aanfluiting KPN. Jullie zouden je kapot moeten schamen.

Zo dat is er uit.!!
groeten Mark
icon

Beste antwoord door Mohammad 12 maart 2019, 13:33

Goedemiddag @Mark de Vries,

Inmiddels is de juiste mailadres voor het aanvragen van Digitenne Zakelijk boven water. Dit is mediaservices@kpn.com en zal op korte termijn ook worden vermeldt op de contactpagina.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Mark de Vries, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat klinkt alles behalve ideaal. Excuses dat de aanvraag en communicatie zo moeizaam verloopt. Hebt u ook gemaild naar digitenne-zakelijk@kpn.com? Zo ja, zou u de mail(wisseling) willen doorsturen naar kpnwebcare@kpn.com? Ik zoek dit graag voor u verder uit.
Hallo Mark,

Overal gaat wel eens wat mis maar jou ervaring met de procesgang van KPN is wel de overtreffende trap.
Graag wil ik hierover met je in gesprek zodat we met jou ervaringen kunnen voorkomen dat dit nog vaker voor gaat komen, en om te kijken hoe we z.s.m. invulling kunnen geven aan je vraag. Met vriendelijke groet, Piet Toepoel KPN WS
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Mark de Vries,

Inmiddels is de juiste mailadres voor het aanvragen van Digitenne Zakelijk boven water. Dit is mediaservices@kpn.com en zal op korte termijn ook worden vermeldt op de contactpagina.
Beste Mohammad,

Bedankt voor je reactie. Wordt er nu van mij verwacht dat ik naar het volgende kastje ga om wederom mijn vraag te stellen of heb jij het doorgestuurd? Ik snap even niet wat er van mij verwacht word.
Hallo Mark,

Overal gaat wel eens wat mis maar jou ervaring met de procesgang van KPN is wel de overtreffende trap.
Graag wil ik hierover met je in gesprek zodat we met jou ervaringen kunnen voorkomen dat dit nog vaker voor gaat komen, en om te kijken hoe we z.s.m. invulling kunnen geven aan je vraag. Met vriendelijke groet, Piet Toepoel KPN WS


Beste Piet,

Ik kom ook graag in contact. Het is namelijk nog steeds niet gelukt en ik word blijkbaar slachtoffer van de interne onduidelijkheid bij KPN.
Eindresultaat is dat ik nog steeds geen digitenne kastjes heb. Met alle input die ik en jullie al geleverd hebben moet ik ze bijna een jaar gratis kunnen krijgen. Maar even zonder gekheid. Als je me verder kan helpen, graag!!!!!!!!!!!!!!!! Dan help ik jou om het proces te verbeteren.

Je kan me rechtstreeks bereiken op mijn email adres.

groet,
Mark
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Mark de Vries,

U kunt met Piet in gesprek door hem een privébericht te sturen of via de officiële weg een mail sturen naar mediaservices@kpn.com. Mijn collega's helpen u graag verder met uw aanvraag en ik heb er alle vertrouwen in dat u niet meer heen en weer gestuurd gaat worden.

Reageer