Vraag

DVS1200

  • 4 december 2017
  • 1 reactie
  • 202 keer bekeken

Ik heb sinds vrijdag problemen met de DVS. Steeds moet ik hem opnieuw koppelen. Als ik eindelijk alles weer heb geïnstalleerd word de lamp rood en zijn weer bijna alle zenders weg. Heeft van tevoren perfect gewerkt nooit problemen gehad. Er zijn geen storingen geweest en er is ook niet aan de stroom gewerkt. Wat kan ik nog doen. Heb alles opnieuw geïnstalleerd maar het is niet blijvend. tv is nog perfect in orde en de DVS is pas van dit jaar

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Francien,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Wat jammer om te lezen dat u problemen ervaart met uw DVS systeem. Op afstand kan ik een meting voor u uitvoeren. Hiervoor heb ik wel uw toestemming nodig. Door de meting uit te voeren krijg ik eenmalig inzicht in de door u aangesloten apparatuur.

Hieronder een korte uitleg over wat ik precies ga doen:
■Er wordt opgeslagen dat ik als medewerker van KPN deze meting bij u uitvoer
■We laten alleen zien welke apparatuur er is aangesloten
■We zien geen informatie over wat u doet op de apparatuur (downloads, bezoek websites, etc.)
■We slaan de gegevens van deze meting niet op
■We kunnen door deze meting beter inzicht krijgen in mogelijke oorzaken en deze effectiever uitsluiten

Geeft u mij hiervoor akkoord?

Reageer