Vraag

Interactieve TV : Er is momenteel geen verbinding met uw thuisnetwerk.

  • 19 juni 2018
  • 1 reactie
  • 214 keer bekeken

KPN Interactieve TV app geïnstalleerd op een PC Windows 10.
Ik krijg de melding "Er is momenteel geen verbinding met uw thuisnetwerk. live tv-kijken is daarom niet mogelijk."
Kunt U mij daarbij helpen?
Ik heb ook de webversie geprobeerd. Hiervoor moet ik Silverlight installeren.
Dit helpt niet want de applicatie blijft erom vragen. Ook na een un/install.
Kunt U mij daarbij helpen?
De twee Andriod tablets werken wel goed met de KPN Interactieve TV.
Ik hoor graag van U.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @JanPlus,

Met zowel de interactieve tv app als interactievetv.nl zijn er bekende problemen. Deze worden besproken in een topic op het consumenten forum en daar worden ook oplossing en alternatieven voorgesteld die blijken te werken. Wellicht kan je hier een kijkje nemen.

Reageer