opnames
wij hebben de laatste tijd het probleem dag als we iets willen door spoelen of pauze play dat die vaak niet meer reageert nu moeten we elke keer de tv uit zetten en dan weer aan is er een manier om dit op te lossen zo ja hoe gr ramona
Goedemorgen @moontje94 , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik kijk graag voor u na wat het probleem veroorzaakt en hoe we het kunnen verhelpen. Daarvoor heb ik een aantal gegevens nodig om de gegevens erbij te kunnen pakken. Hebt u voor mij in een privébericht Bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik kijk graag voor u na wat het probleem veroorzaakt en hoe we het kunnen verhelpen. Daarvoor heb ik een aantal gegevens nodig om de gegevens erbij te kunnen pakken. Hebt u voor mij in een privébericht Bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.