Zeer slechte internet verbinding.
Overdag matige tot slechte verbinding. S'avonds zeer slechte (heel traag ) tot helemaal geen verbinding meer. We kunnen vaak geen zakelijke afspraken meer behandelen doordat er gewoom totaal geen verbinding meer is. ( Soms een paar minuten in de wacht voordat er uberhaubt verbinding is en dan nog eens super traag zodat met name internet bankieren niet mogelijk is ).
Goedemorgen @hduineveld ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar om te lezen dat uw verbinding slecht werkt. Erg frustrerend natuurlijk!
Natuurlijk onderzoek ik graag hoe dit komt en nog veel belangrijker wat we kunnen doen om dit op te lossen.
Bedoelt u in dit geval draadloos internet? En op hoeveel apparaten gebruikt u internet?
Wilt u mij daarnaast in een privébericht uw klantnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar om te lezen dat uw verbinding slecht werkt. Erg frustrerend natuurlijk!
Natuurlijk onderzoek ik graag hoe dit komt en nog veel belangrijker wat we kunnen doen om dit op te lossen.
Bedoelt u in dit geval draadloos internet? En op hoeveel apparaten gebruikt u internet?
Wilt u mij daarnaast in een privébericht uw klantnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.