Vraag

1330 werkt niet bij overschrijding zakelijke bundel internet buitenland

  • 19 July 2023
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Via mijn werk heb ik een zakelijke internetbundel. Als ik over mijn bundel heen ga zou ik gebruik moeten kunnen maken van de groepsbundel. Ik ben nu in Frankrijk en ben over mijn bundel heen. Inmiddels doet mijn internet het niet meer, en heb ik een sms melding gekregen dat ik een sms met ja moet sturen naar 1330 om internet weer te activeren. Dat heb ik gedaan, en ik heb ook een sms melding gekregen dat ik weer zou moeten kunnen internetten. Maar helaas doet internet het nog steeds niet. Ook niet na meerdere keren telefoon uitzetten / meerdere keren sms met ja versturen. 
Hoe los ik dit op?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @Ieke, Welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Ik kijk graag met je mee wat op dit moment de status van het abonnement is, en of er eventueel blokkades actief staan. Kan je voor mij het klantnummer in je forumprofiel invullen en mij hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan zoek ik direct het account erbij. 

Hallo @Matthew 

ik weet het klantnummer niet, maar heb mijn telefoonnummer bij het klantnummer in mijn forumprofiel ingevuld. Kun je daar iets mee?

groet Ieke

Probleem is inmiddels opgelost via mijn werkgever. 
topic kan gesloten worden

Reputatie 4
Badge +2

Ah, goed om te horen dat het opgelost is. Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen kan je dit hier laten weten. 😀

Reageer