Na verkrijgen van een nieuw mobiel moest alles nieuw ingesteld worden . Dus ook KPN fon inloggen . Getracht via 1266 WiFi aan om nieuwe gegevens te verkrijgen . Helaas krijg ik melding :
Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN
Gedaan maar die wezen me door naar zakelijk.
Hoe kan ik opnieuw inloggen via KPN fon via zakelijk mobiel . IT afdeling heeft geen tijd voor iT rapport op stellen over dit gene .
Dennis
Goedemorgen Beugie,
Ik denk dat uw nummer geregistreerd staat onder groot zakelijk en daardoor niet in aanmerking komt voor een FON-ID via de sms route.
U zou eventueel bij jullie contactpersoon kunnen navragen hoe u alsnog in aanmerking komt.
Als u niet zeker weet of het groot zakelijk betreft, stuur mij dan een privébericht
met het mobiele nummer, bedrijfsnaam, naam contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Ik denk dat uw nummer geregistreerd staat onder groot zakelijk en daardoor niet in aanmerking komt voor een FON-ID via de sms route.
U zou eventueel bij jullie contactpersoon kunnen navragen hoe u alsnog in aanmerking komt.
Als u niet zeker weet of het groot zakelijk betreft, stuur mij dan een privébericht
met het mobiele nummer, bedrijfsnaam, naam contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.