Hallo,
Ongeveer een maand geleden hebben wij ons abonnement opgezegd bij KPN. Wij zouden een retoursdoos ontvangen om de apparatuur te retouren. Echter hebben wij nooit een brief of doos ontvangen en hebben de apparatuur nu nog thuis liggen. Ik heb net telefonisch contact gehad en ik kon het zelf in een eigen doos doen en opsturen naar jullie adres. Echter zitten hier lijkt mij kosten aan verbonden, omdat ik geen retourssticker heb wat gescand kan worden waardoor het voor ons niet kosteloos geretourneerd kan worden. Is het mogelijk dat ik alsnog een retoursdoos kan ontvangen met retourssticker? Het is namelijk best wat apparatuur. O.a: de experiabox, afstandsbediening, hdmi kastje en nog een soort modem o.i.d.
Mvg, Rowena
Goedemiddag @rowena , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Het retourneren van KPN apparatuur is geheel gratis, u kunt gebruik maken van het antwoordnummer. Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent het kosteloos terugsturen van KPN-apparatuur:
Het retourneren van KPN apparatuur is geheel gratis, u kunt gebruik maken van het antwoordnummer. Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent het kosteloos terugsturen van KPN-apparatuur:
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.