Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die bij KNP werkt.
Omdat mijn probleem is wel ernstig.
Maar als anderen dezelfde ervaring hebben dan wil ik graag delen.
Ik heb vaste telefonie bij de Belcentrale uit Rotterdam.
En ik heb vast internet via ISDN bij Telfort.
Niets aan de hand zou je zeggen.
Echter, Telfort geeft aan dat ze ISDN gaan uitfaseren. Goede brief gekregen.
Zij doen voorstel van abonnement vaste telefonie +internet. Mooi.
Scherpe prijs en monteur komt om eea in te regelen.
Wel moet ik abonnement bij de Belcentrale opzeggen.
Die geven aan dat ISDN beschikbaar blijft en dus niet opzeggen.
Telfort geeft aan dat het KNP netwerk zeker blijft bestaan. Maar dat Telfort de vaste telefonie overneemt. Simpel.
De belcentrale wil niet opzeggen. Natuurlijk ga ik schriftelijk opzeggen en met dan nog 1 jaar doorbetalen. daar gaat het mij niet om.
Maar de vraag is technisch: waarom kan ik niet gebruik maken van het KNPnetwerk en dan mijn abonnement bij KNP onderbrengen: vaste telefonie en internet.
Dit is mijn voorkeur, zelfs telfort geeft dit advies.
en dan ben ik ook mooi van de belcentrale af.
Hulp graag!
M.vr.gr. Albert van der Zalm Eur Ing
www.zalmadvies-veiligheid.nl
Beste antwoord door albert
Bekijk origineel