Op onze zakelijke factuur van KPN Mobile tref ik geen specificatie aan van de gebelde nummers. Is het mogelijk deze specificaties alsnog te ontvangen over het afgelopen jaar?
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik ben blij dat u deze vraag hier stelt. Ik help u graag verder.
Als ik het zo lees vermoed ik dat de ‘beperkte’ factuurvorm aan staat, waardoor u geen overzicht krijgt van de gebelde nummers. Ik wil u vragen om uw klantnummer in uw forumprofiel in te vullen, zodat ik dit na kan kijken en indien nodig kan wijzigen. Daarnaast durf ik niet met zekerheid te zeggen of we alles van het afgelopen jaar boven water krijgen. Deze specificatie kunt u aanvragen via MijnKPN. Heeft u al een MijnKPN omgeving aangemaakt en de mobiele aansluiting gekoppeld?
Ik hoor graag van u!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.