Vraag

E-mail adres

  • 6 maart 2019
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik ben op zoek naar het e-mail adres van KPN zakelijk.
Op 25-02 heb ik een e-mail gestuurd naar zakelijkinternet@kpn.com maar helaas heb ik hier nooit een reactie op ontvangen.
Graag ontvang ik van u daarom het e-mail adres voor het aanvragen van nieuwe inloggegevens voor een oudere aansluiting.

Met vriendelijke groet,
Lars Groenendijk
Horizon

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Horizon, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Email is geen officieel servicekanaal, ik help u graag verder via deze weg. Gaat het om de inloggegevens voor uw MijnKPN omgeving? Zou u in een privébericht uw bedrijfsnaam, adresgegevens, klantnummer, naam en geboortedatum contactpersoon willen toesturen?
Goedendag Mohammed,

Een erg bijzondere (onbegrijpelijke...) keuze van KPN om e-mail niet meer te accepteren als communicatie middel, maar goed, daar zullen we het verder maar niet over hebben ;-)

Ik heb je een privebericht gestuurd.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Horizon,

Bedankt voor het privébericht met gegevens. Email wordt verwaarloosbaar weinig gebruikt door klanten om een servicevraag te stellen. Daarnaast werken wij bij KPN met het first-time-right principe, waarmee we de klant in één keer goed willen helpen. Een email over zakelijk internet (heel breed) bij de juiste servicemedewerker te laten landen op inhoud, is heel lastig.

Ik heb direct aan de hand van de gegevens de verbinding(en) erbij gepakt. Jullie nemen nog een hele oude pakket af, de online serviceomgeving voor Zakelijk ADSL verbindingen is alleen nog geschikt voor het inzien van facturen. Dit zou dan handmatig gekoppeld moeten worden aan de MijnKPN omgeving, als u dat wilt.

Verder zie ik dat ook voor telefonie en televisie hele oude producten worden afgenomen. Inmiddels is er glasvezel beschikbaar op dit adres. Wellicht een idee om naar het geheel te kijken en over te gaan op Kleinzakelijk of KPN EEN. Dat kan ook flink schelen in de kosten. Waarvoor probeert u precies in te loggen? Wellicht kan ik direct verder helpen met de servicevraag. 🙂

Reageer