Beantwoord

e-mailadressen overzetten op een ander internet pakket

  • 25 september 2018
  • 1 reactie
  • 383 keer bekeken

Goede dag(nacht),

Wij hebben al enige jaren een internet pakket met daaraan gekoppeld een paar email adressen. Recentelijk is er een nieuw pakket afgesloten die er op dit moment parallel naast staat. Ik wil graag het oude pakket opzeggen maar wel de mail adressen overzetten naar het nieuwe pakket, liefst ook met behoud van de mail die op de server staat.
Normaal gesproken zou het oude internet adres opgezegd kunnen worden en een nieuwe alias aagemaakt kunnen worden onder het nieuwe internet pakket. Echter heeft ons hoofd email adres de extensie @wxs.nl, deze extensie kan ik niet meer kiezen wanneer ik een nieuwe alias aanmaak.

Is het mogelijk dat dit voor mij overgezet wordt?

Tevens hebben wij ook een website door KPN gehost. maar weet ik onderhand niet meer of dit nou een los abbonnement is of dat dit gekoppeld zit aan één van de internet pakketten. Wij hebben op dit moment, denk ik, 7 internet pakketten van KPN. Hiervan vervallen er 5 omdat die gekoppeld zitten aan ISDN lijnen, die binnenkort vervallen(zijn al opgezegt).

Ik hoop dat iemand mij met deze vragen kan helpen.
Waarschijnlijk zijn er ook wat adres gegevens en klantnrs nodig/ deze kan ik, voor zover ik ze kan vinden, natuurlijk in een pm opsturen.

Groet,
Niels
icon

Beste antwoord door Mark L. 25 september 2018, 12:20

Goedemiddag Niels, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

De extentie wxs.nl wordt inderdaad niet meer gebruikt. Is het abonnement waar dit mailadres bij hoort nog actief? Ik kijk graag wat de mogelijkheden zijn, mogelijk kunnen we er een E-mail Only abonnement van maken en het op dit manier behouden.

Om deze vragen te kunnen beantwoorden heb ik inderdaad gegevens nodig. Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens: Bedrijfsnaam, klantnummer, postcode/huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN.

Als je de domeinnaam ook meestuurt dan kijk ik gelijk waar die aan is gekoppeld of dat het een losse Clouddienst betreft.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag Niels, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

De extentie wxs.nl wordt inderdaad niet meer gebruikt. Is het abonnement waar dit mailadres bij hoort nog actief? Ik kijk graag wat de mogelijkheden zijn, mogelijk kunnen we er een E-mail Only abonnement van maken en het op dit manier behouden.

Om deze vragen te kunnen beantwoorden heb ik inderdaad gegevens nodig. Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens: Bedrijfsnaam, klantnummer, postcode/huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN.

Als je de domeinnaam ook meestuurt dan kijk ik gelijk waar die aan is gekoppeld of dat het een losse Clouddienst betreft.

Reageer