Vraag

Eigen website niet goed bereikbaar vanaf mijn KPN verbinding

  • 16 augustus 2019
  • 17 reacties
  • 434 keer bekeken

Goedendag,

Hierbij wil ik een nieuw topic openen op het zakelijk forum ipv het consumenten forum.

Een verwijzing naar het oude topic.

17 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedemiddag @codGmer, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Geen beste introductie, uw bericht is mij ontschoten, vandaar de verlate reactie. Waarvoor mijn excuses.

Ik heb uw vraag met mijn collega's besproken maar gezien de reeds gedane acties en de uitkomsten daarvan, durf ik niet direct te zeggen dat wij de oplossing hebben in deze. Uiteraard gaan we wel ons best doen. Kunt u voor mij uw klantnummer invullen bij u forumprofiel, dan weet ik zeker dat we naar de juiste verbinding kijken.

Heeft u ook al contact gehad met KPN abuse hierover? Zo ja, wat heeft u van hen als reactie gekregen.

Welke modem gebruikt u?

Ik hoor het graag.
Goedemiddag @codGmer, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Geen beste introductie, uw bericht is mij ontschoten, vandaar de verlate reactie. Waarvoor mijn excuses.

Ik heb uw vraag met mijn collega's besproken maar gezien de reeds gedane acties en de uitkomsten daarvan, durf ik niet direct te zeggen dat wij de oplossing hebben in deze. Uiteraard gaan we wel ons best doen. Kunt u voor mij uw klantnummer invullen bij u forumprofiel, dan weet ik zeker dat we naar de juiste verbinding kijken.

Heeft u ook al contact gehad met KPN abuse hierover? Zo ja, wat heeft u van hen als reactie gekregen.

Welke modem gebruikt u?

Ik hoor het graag.

Ik heb inmiddels het klantnummer ingevuld. Ja wij hebben al contact gehad met KPN abuse maar die vertelden ons dat er geen probleem vanuit hun kant is gevonden. Ik vermoed dat dit een dns probleem is bij ons, het dns veranderen in het modem helpt ook niet, wij gebruiken de experia box V10, misschien dat het vervangen van het modem iets gaat helpen? Alhoewel we deze pas sinds een paar maanden hebben.
Ik moet zeggen dat ik niet tevreden ben over de gang van zaken bij KPN qua support, ik heb dit probleem inmiddels al een paar maanden en ik krijg steeds laat reactie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd binnen KPN.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @codGmer ,

Mark is vandaag niet aanwezig, dus ik spring even in.
Wij zijn intern op onderzoek gegaan om te achterhalen hoe we dit op kunnen lossen, maar ik moet eerlijk aangeven dat we er nog niet helemaal uit zijn. We willen daarom nu gaan kijken of we het modem kunnen omwisselen, zodat we het met het nieuwe modem (in fabrieksinstellingen) kunnen testen of het probleem zich nog steeds voordoet.

Ik heb daarom zojuist een verzoek naar de logistieke afdeling gestuurd om het modem om te wisselen. Zodra ik de bevestiging krijg dat het modem onderweg is hoort u uiteraard gelijk weer van ons. Let er aub wel op, dat er geen instellingen gewijzigd worden als u het nieuwe modem krijgt. We willen dit namelijk met de fabrieksinstellingen testen 😉

We houden u op de hoogte!
Reputatie 6
Badge +6
Beste @codGmer ,

Daar ben ik weer!
Ik zie dat het nieuwe modem besteld is. Het pakket wordt klaargemaakt en overgedragen aan de koeriersdienst.
Vermoedelijk komt die morgen binnen.

Geeft u ons een gil als het nieuwe modem binnen is en u het getest heeft?
Beste @codGmer ,

Daar ben ik weer!
Ik zie dat het nieuwe modem besteld is. Het pakket wordt klaargemaakt en overgedragen aan de koeriersdienst.
Vermoedelijk komt die morgen binnen.

Geeft u ons een gil als het nieuwe modem binnen is en u het getest heeft?

Ok dat is goed, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ik kreeg een sms dat ik het zaterdag ontvang kan dit kloppen?
Reputatie 6
Badge +6
Dat kan inderdaad heel goed kloppen!

Ik ben ook erg benieuwd of dit gaat helpen. Ik hoor het graag van u!
Dat kan inderdaad heel goed kloppen!

Ik ben ook erg benieuwd of dit gaat helpen. Ik hoor het graag van u!

Zaterdag zijn wij helaas niet aanwezig, zou dit een andere datum volgende week kunnen?
Reputatie 4
Badge +3
@codGmer Ik stel voor dat we de afspraak voor nu laten staan. Mocht het pakket niet bezorgd kunnen worden dan krijgt u vanuit de koerierdienst zelf de mogelijkheid om een nieuw bezorgmoment in te plannen.
@codGmer Ik stel voor dat we de afspraak voor nu laten staan. Mocht het pakket niet bezorgd kunnen worden dan krijgt u vanuit de koerierdienst zelf de mogelijkheid om een nieuw bezorgmoment in te plannen.
We hebben het nieuwe modem ontvangen en geïnstalleerd, en op de standaard instellingen laten staan. Echter na een paar minuten pakte hij de oude ssid en wachtwoord wat ik had ingesteld van het oude modem, en het probleem blijft bestaan. Het lijkt wel of in ons netwerk is opgeslagen dat het netwerk Representin moet heten, kan dit voor een soort conflict in de dns zorgen met het bezoeken van onze website?
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @codGmer ,

Ik heb het even overlegd met een van onze specialisten, aangezien ik er zelf ook niet helemaal uitkwam.
Wanneer u een nieuw modem ontvangt en aansluit worden de instellingen automatisch vanuit het netwerk overgenomen.

Ik wil u daarom vragen om in het modem in te loggen en daar een reset naar fabrieksinstellingen te doen. Voordat u de reset doet is het belangrijk dat u uw extra apparatuur zoals bijvoorbeeld WiFi versterkers helemaal uit zet. Gaat dat lukken?
Goedemiddag @codGmer ,

Ik heb het even overlegd met een van onze specialisten, aangezien ik er zelf ook niet helemaal uitkwam.
Wanneer u een nieuw modem ontvangt en aansluit worden de instellingen automatisch vanuit het netwerk overgenomen.

Ik wil u daarom vragen om in het modem in te loggen en daar een reset naar fabrieksinstellingen te doen. Voordat u de reset doet is het belangrijk dat u uw extra apparatuur zoals bijvoorbeeld WiFi versterkers helemaal uit zet. Gaat dat lukken?Goedemiddag @codGmer ,

Ik heb het even overlegd met een van onze specialisten, aangezien ik er zelf ook niet helemaal uitkwam.
Wanneer u een nieuw modem ontvangt en aansluit worden de instellingen automatisch vanuit het netwerk overgenomen.

Ik wil u daarom vragen om in het modem in te loggen en daar een reset naar fabrieksinstellingen te doen. Voordat u de reset doet is het belangrijk dat u uw extra apparatuur zoals bijvoorbeeld WiFi versterkers helemaal uit zet. Gaat dat lukken?

Ik heb het modem handmatig gereset d.m.v achter op het apparaat de knop in te drukken met een potlood, toen kwam er weer de oude gegevens terug.
Reputatie 6
Badge +6
Wilt u dan in dat geval een monteursreset proberen?

Dit doet u door de herstel- en resetknop (voor- en zijkant van het modem) tegelijkertijd ingedrukt te houden totdat de lampjes van het modem uitgaan. Hierbij is het wel echt noodzakelijk dat u ook eerst de eventuele Wifi versterkers uitschakelt.
Wilt u dan in dat geval een monteursreset proberen?

Dit doet u door de herstel- en resetknop (voor- en zijkant van het modem) tegelijkertijd ingedrukt te houden totdat de lampjes van het modem uitgaan. Hierbij is het wel echt noodzakelijk dat u ook eerst de eventuele Wifi versterkers uitschakelt.

Ik heb het modem d.m.v de herstel- en resetknop (de knoppen aan de voor en zijkant tegelijkertijd ingedrukt totdat de lampjes uitgingen), helaas komen de oude instellingen weer terug, wij hebben geen Wifi versterkers.
Reputatie 6
Badge +6
Hi @codGmer ,

Bedankt voor de terugkoppeling!
Dit schiet nog niet echt op natuurlijk. Onze excuses!

Ik ga dit weer met een aantal specialisten bespreken. want ik weet eerlijk gezegd zelf niet zo goed wat we nog kunnen doen.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @codGmer ,

Daar ben ik weer!
Zoals aangekondigd heb ik nog met verschillende collega's zitten puzzelen, maar wij lopen hier ook aardig vast moet ik eerlijk zeggen. De enige optie die we dan nog hebben is om een monteur te plannen, die op locatie verder op onderzoek kan. Ik ben even zo vrij geweest om deze monteur vast in te plannen. Morgen tussen 10.00 - 12.00 uur komt de monteur langs. Komt dat uit? En laat u mij weten hoe het is gegaan als de monteur klaar is?
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @codGmer ,

Daar ben ik weer!
Ik heb vanaf de zijlijn het ticket van de monteur gevolgd en zie dat hij het probleem niet op heeft kunnen lossen.
Ik lees dat hij wat aan de DNS veranderd heeft en vervolgens verschillende apparaten heeft getest. Het werkt op de meeste apparaten, alleen op een aantal specifieke apparaten niet. Dit betekent eigenlijk dat alles vanuit ons goed gaat en dat het probleem toch in de apparaten moet zitten. Zoals de monteur ook heeft besproken is dat iets waar wij verder weinig in kunnen betekenen 😞

Reageer