Vraag

Eigen website niet goed bereikbaar vanaf mijn KPN verbinding

  • 16 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 159 keer bekeken

Goedendag,

Hierbij wil ik een nieuw topic openen op het zakelijk forum ipv het consumenten forum.

Een verwijzing naar het oude topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag @codGmer, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Geen beste introductie, uw bericht is mij ontschoten, vandaar de verlate reactie. Waarvoor mijn excuses.

Ik heb uw vraag met mijn collega's besproken maar gezien de reeds gedane acties en de uitkomsten daarvan, durf ik niet direct te zeggen dat wij de oplossing hebben in deze. Uiteraard gaan we wel ons best doen. Kunt u voor mij uw klantnummer invullen bij u forumprofiel, dan weet ik zeker dat we naar de juiste verbinding kijken.

Heeft u ook al contact gehad met KPN abuse hierover? Zo ja, wat heeft u van hen als reactie gekregen.

Welke modem gebruikt u?

Ik hoor het graag.
Goedemiddag @codGmer, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Geen beste introductie, uw bericht is mij ontschoten, vandaar de verlate reactie. Waarvoor mijn excuses.

Ik heb uw vraag met mijn collega's besproken maar gezien de reeds gedane acties en de uitkomsten daarvan, durf ik niet direct te zeggen dat wij de oplossing hebben in deze. Uiteraard gaan we wel ons best doen. Kunt u voor mij uw klantnummer invullen bij u forumprofiel, dan weet ik zeker dat we naar de juiste verbinding kijken.

Heeft u ook al contact gehad met KPN abuse hierover? Zo ja, wat heeft u van hen als reactie gekregen.

Welke modem gebruikt u?

Ik hoor het graag.

Ik heb inmiddels het klantnummer ingevuld. Ja wij hebben al contact gehad met KPN abuse maar die vertelden ons dat er geen probleem vanuit hun kant is gevonden. Ik vermoed dat dit een dns probleem is bij ons, het dns veranderen in het modem helpt ook niet, wij gebruiken de experia box V10, misschien dat het vervangen van het modem iets gaat helpen? Alhoewel we deze pas sinds een paar maanden hebben.
Ik moet zeggen dat ik niet tevreden ben over de gang van zaken bij KPN qua support, ik heb dit probleem inmiddels al een paar maanden en ik krijg steeds laat reactie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd binnen KPN.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @codGmer ,

Mark is vandaag niet aanwezig, dus ik spring even in.
Wij zijn intern op onderzoek gegaan om te achterhalen hoe we dit op kunnen lossen, maar ik moet eerlijk aangeven dat we er nog niet helemaal uit zijn. We willen daarom nu gaan kijken of we het modem kunnen omwisselen, zodat we het met het nieuwe modem (in fabrieksinstellingen) kunnen testen of het probleem zich nog steeds voordoet.

Ik heb daarom zojuist een verzoek naar de logistieke afdeling gestuurd om het modem om te wisselen. Zodra ik de bevestiging krijg dat het modem onderweg is hoort u uiteraard gelijk weer van ons. Let er aub wel op, dat er geen instellingen gewijzigd worden als u het nieuwe modem krijgt. We willen dit namelijk met de fabrieksinstellingen testen 😉

We houden u op de hoogte!
Reputatie 6
Badge +6
Beste @codGmer ,

Daar ben ik weer!
Ik zie dat het nieuwe modem besteld is. Het pakket wordt klaargemaakt en overgedragen aan de koeriersdienst.
Vermoedelijk komt die morgen binnen.

Geeft u ons een gil als het nieuwe modem binnen is en u het getest heeft?
Beste @codGmer ,

Daar ben ik weer!
Ik zie dat het nieuwe modem besteld is. Het pakket wordt klaargemaakt en overgedragen aan de koeriersdienst.
Vermoedelijk komt die morgen binnen.

Geeft u ons een gil als het nieuwe modem binnen is en u het getest heeft?

Ok dat is goed, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ik kreeg een sms dat ik het zaterdag ontvang kan dit kloppen?
Reputatie 6
Badge +6
Dat kan inderdaad heel goed kloppen!

Ik ben ook erg benieuwd of dit gaat helpen. Ik hoor het graag van u!
Dat kan inderdaad heel goed kloppen!

Ik ben ook erg benieuwd of dit gaat helpen. Ik hoor het graag van u!

Zaterdag zijn wij helaas niet aanwezig, zou dit een andere datum volgende week kunnen?
Reputatie 4
Badge +2
@codGmer Ik stel voor dat we de afspraak voor nu laten staan. Mocht het pakket niet bezorgd kunnen worden dan krijgt u vanuit de koerierdienst zelf de mogelijkheid om een nieuw bezorgmoment in te plannen.

Reageer