Vraag

Ervaring met KPN Prijsbespreking

  • 5 March 2024
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb zojuist gemerkt dat ik meer betaal voor mijn internetabonnement dan de huidige prijs die op de website wordt geadverteerd. Ter informatie: ik begon mijn contact in augustus 2022, ik had een deal voor 6 maanden voor 35 EUR en betaal nu 57,5 ​​EUR terwijl de huidige prijs voor 1 GB omhoog/omlaag 52,5 EUR is. Heeft iemand ervaring met het bellen van KPN en het bespreken van zijn contract om over de contractprijs te onderhandelen?
 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @sawyer8,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Natuurlijk denk ik graag met je mee en kunnen we alles doornemen om te zien of het pakket voordeliger kan. Wil je hiervoor het klantnummer van het abonnement in je forumprofiel invullen en mij een sein geven?  

Bij mij speelt hetzelfde, ben persoonlijk benaderd door Odido met een mooi aanbod en heb toen de klantenservice van KPN gebeld om te kijken of KPN iets voor haar trouwe klanten deed. Werd te woord gestaan door een voor mij klantonvriendelijke dame die het gesprek zo kort mogelijk wilde houden ( voelde alsof ik haar stoorde in het kijken naar haar serie ). Moet zeggen dat de klantenservice tegenwoordig van een heel slechte kwaliteit is en het woordje service beter weggelaten kan worden.

Momenteel neig ik ernaar over te stappen met alle lopende abonnementen daar ik vanaf 4 april 2024 weer vrij ben in mijn keuze.. Heb dus echt geen zin meer om met de klantenservice te bellen…….

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Steco

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat naar om te lezen dat je slecht te woord bent gestaan. Dat mag niet gebeuren. Onze excuses hiervoor! 
Als je wilt neem ik het graag met je door en kijk ik wat we voor je kunnen betekenen. 

Wat voor aanbieding heb je van Odido gekregen? Ging het daarbij om dezelfde onderdelen in het abonnement zoals je nu ook bij ons hebt?  

Hallo Rick,

Dank voor je reactie, ik ben in eerste instantie niet op het aanbod van Odido ingegaan omdat mijn contract nog niet opzegbaar was.

Odido doet zijn aanbiedingen middels een link die na 2 weken niet meer zichtbaar is, mocht ik erop terugkomen en wel gebruik willen maken is het intern weer op te halen.

Aan de hand van wat KPN te bieden heeft is het voor mij snel duidelijk of het interessant genoeg is om over te stappen..

Kan jij hier wat in betekenen of een collega en dan niet een van het callcenter Zuid Amerika , dan ben ik uiteraard bereid de afweging te maken. Momenteel heb ik een contract Klein Zakelijk (Vast) en 2 mobiele abonnementen lopen bij KPN, deze zijn allemaal opzegbaar/verlengbaar..

Ik hoor graag een reactie,

Grt, Steco

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Steco, 

Bedankt voor de toelichting! 
Natuurlijk kijk ik graag wat de mogelijkheden zijn als je bij ons zou verlengen. Ik stel hierbij voor dat we het opdelen en beginnen met het Kleinzakelijk Internet pakket. Ik stuur je een privé bericht met het aanbod voor een verlenging van een jaar met behoud van de samenstelling van het pakket. Daarna kunnen we verder met mobiel.

Reageer