Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineelfaCTUUR
er word maandelijks een bedrag afgeschreven automatisch. hoe kan ik dat stopzetten. We krijgen er geen facturen van.
Beste Jolanda,
Lindsay is zojuist in haar trein gaan halen. Vanmiddag hebben we uw abonnement per direct beëindigd.
Als het goed is ontvangt u een bevestiging per e-mail en ook met de post.
Hebt u vragen? Wij helpen graag!
Lindsay is zojuist in haar trein gaan halen. Vanmiddag hebben we uw abonnement per direct beëindigd.
Als het goed is ontvangt u een bevestiging per e-mail en ook met de post.
Hebt u vragen? Wij helpen graag!
Goedemorgen,
Bedankt voor het uitzoeken. Heel graag opheffen, dit gebruiken we al jaren niet meer,.
Graag zouden wij een bevestiging ontvangen van de opheffing.
Bij voorbaat dank.
mvg,
Jolanda Scheffers
Bedankt voor het uitzoeken. Heel graag opheffen, dit gebruiken we al jaren niet meer,.
Graag zouden wij een bevestiging ontvangen van de opheffing.
Bij voorbaat dank.
mvg,
Jolanda Scheffers
Hallo Jolanda,
Ik heb het kunnen achterhalen! Het betreft geen zakelijke dienst, maar Internet Thuis Instap. Wij kunnen ervoor zorgen dat dit wordt opgeheven voor u. Nu u weet welke dienst het betreft, is dat nog steeds de bedoeling? 🙂
Ik heb het kunnen achterhalen! Het betreft geen zakelijke dienst, maar Internet Thuis Instap. Wij kunnen ervoor zorgen dat dit wordt opgeheven voor u. Nu u weet welke dienst het betreft, is dat nog steeds de bedoeling? 🙂
Hallo Lindsay,
Bedankt voor je reactie, zie bijgevoegd document. daarop staan alle gegevens.
Graag reactie, hoe ik dit kan stopzetten.
mvg,
Jolanda
Bedankt voor je reactie, zie bijgevoegd document. daarop staan alle gegevens.
Graag reactie, hoe ik dit kan stopzetten.
mvg,
Jolanda
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.