Wij zijn,met graafwerkzaamheden door de glasvlieskabel gegaan.
Hoe kunne we dit zo snel mogenlijk laten verhelpen.
En waar moeten we naar bellen.
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
De eindgebruiker die geen diensten meer heeft door de defecte kabel, kan contact opnemen met zijn/haar provider.
Indien u zelf de eindgebruiker bent ontvang ik graag een privébericht met daarin de postcode/huisnummer, het klantnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
De eindgebruiker die geen diensten meer heeft door de defecte kabel, kan contact opnemen met zijn/haar provider.
Indien u zelf de eindgebruiker bent ontvang ik graag een privébericht met daarin de postcode/huisnummer, het klantnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.