Vraag

Internet buitenland werkt niet meer na overschrijding bundel

  • 22 September 2023
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Eerst in Duistland zonder probleem gebruik gemaakt van internet, na bereiken bundel vrijgegeven via sms. 2 dagen later werkte internet goed, tot weer bereiken van max databundel, weer sms gestuurd, sms retour ontvangen dat internet weer vrijgegeven is, echter werkt het niet meer (Polen).

Heb verschschillende APN settings geprobeerd (dynamisch, statisch; internet & statisch; portalmmm.nl).

De TP-router geeft aan dat er verbinding is met het internet, maar krijg foutmelding op de aangesloten apparaten.

Het klantnummer weet ik niet, maar kan evt wel het telefoonnr. doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Ype


4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Ype welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Als ik het goed begrijp gaat het hier om een simkaart die in een router zit? Kun je het mobiele nummer toevoegen aan je forumprofiel? Dan check ik wat ik kan vinden. 

Simkaart zit idd in modem. Simkaart is een aantal maanden geleden aangeschaft, wellicht dat deze nog niet in de bundel wordt gedeeld.

Heb het nr. even toegevoegd bij het veld voor klantnummer.

Reputatie 5
Badge +5

Ik kan het nummer niet terugvinden in mijn systeem. Het lijkt erop dat het abonnement loopt via een business partner van ons. Die abonnementen zijn voor mij niet inzichtelijk. Mijn advies is om bij je werkgever even na te vragen waar je dit kunt melden. 

OK, abonnementen lopen idd via een partner.

iig bedankt voor de moeite

Reageer