ipv6
Mijn Esperia Box V10 ondersteund volgens mij geen ipv6. Wanneer wordt dit via de KPN geregeld ?
Hi Richard,
Dat klopt inderdaad, de software van de Experia Box V10 is nog niet geschikt voor IPv6.
Er is op dit moment nog geen datum gecommuniceerd waarop dit aangepakt wordt, maar ik ga het voor u navragen.
U hoort van mij en voor nu natuurlijk een heel fijn weekend gewenst! 😃
Dat klopt inderdaad, de software van de Experia Box V10 is nog niet geschikt voor IPv6.
Er is op dit moment nog geen datum gecommuniceerd waarop dit aangepakt wordt, maar ik ga het voor u navragen.
U hoort van mij en voor nu natuurlijk een heel fijn weekend gewenst! 😃
Hi Richard!
We hebben elkaar een tijd niet gesproken, maar ik heb nieuwe informatie voor u.
IPv6 is nog steeds schaars, maar inmiddels wel beschikbaar voor Alles in 1 Zakelijk en Consument abonnementen. Via deze link kunt u testen op IPv6 beschikbaar is op uw verbinding: http://k.pn/EylFuw
Ik ben benieuwd of u er iets aan heeft, ik hoor het graag. Wederom wens ik u alvast een heel fijn weekend!:D
We hebben elkaar een tijd niet gesproken, maar ik heb nieuwe informatie voor u.
IPv6 is nog steeds schaars, maar inmiddels wel beschikbaar voor Alles in 1 Zakelijk en Consument abonnementen. Via deze link kunt u testen op IPv6 beschikbaar is op uw verbinding: http://k.pn/EylFuw
Ik ben benieuwd of u er iets aan heeft, ik hoor het graag. Wederom wens ik u alvast een heel fijn weekend!:D
Wat mij wel opviel bij de ExperiaBox v10 is dat er nu inderdaad ondersteuning lijkt te zijn voor IPv6. Echter is dit nog vrij onstabiel. De verbinding valt sinds de introductie van IPv6 wekelijks een aantal keren weg zonder dat de Experiabox zelf reset. De uptime van de verbinding is dan weg en komt daarna terug zonder IPv6. Na verloop van tijd krijgt de v10 dan wel weer een IPv6 adres.
De symptomen lijken exact op deze: https://forum.kpn.com/internet-9/glasvezel-pppoe-sessie-verbreekt-regelmatig-404387
Zo verbreekt de PPPoE verbinding echter blijft de iTV service wel beschikbaar. Hierdoor lijkt het minder op een fysiek probleem maar meer op een probleem op een hogere laag.
De symptomen lijken exact op deze: https://forum.kpn.com/internet-9/glasvezel-pppoe-sessie-verbreekt-regelmatig-404387
Zo verbreekt de PPPoE verbinding echter blijft de iTV service wel beschikbaar. Hierdoor lijkt het minder op een fysiek probleem maar meer op een probleem op een hogere laag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.