Vraag

IPv6 ondersteuning

  • 16 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi allen,

Tot mijn grote verbazing (en spijt), blijkt KPN via de Sagemcom F5359 geen ondersteuning te bieden voor IPv6. Los van mijn ongenoegen hierover, waar ik niet iedereen mee lastig wil vallen, ben ik op zoek naar een oplossing.

Nu heb ik gezien dat er ook de optie is voor een FRITZ!Box, maar om nou 7,50 extra te gaan betalen voor iets wat gewoon inbegrepen zou moeten zijn in een zakelijk abonnement…

Is er een andere oplossing beschikbaar?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @EdwinDijk,

Welkom op het zakelijk KPN forum! Er zijn zeker andere oplossingen hiervoor. Mijn collega @Matthew  is vandaag niet aanwezig maar maandag is hij er weer. Dan kan hij meteen voor u aan de slag gaan :slight_smile: .

Hoi @Rashid 

Top! Op dit moment loop ik tegen problemen aan als ik DNS-records moet configureren voor servers e.d., dus dan moet ik configuraties testen via een remote desktop in een datacenter. Dat kan een stuk makkelijker :-)

Alvast een fijn weekend en ik hoor maandag graag meer info.

Reputatie 5
Badge +10

Goedemorgen Edwin,

Zoals beloofd zou k het vandaag verder oppakken met mijn collega. Inmiddels heb ik overleg met hem gehad en naar aanleiding van dat gesprek hebben wij beiden nog enkele vragen.

Wil je een modem die IP V6 ondersteunt? Of wil je een IP V6 adres? Houd er rekening mee dat wij geen IPv V6 kunnen activeren.

Bedankt voor je antwoord. Als de Experiabox geen IPv6 ondersteunt, heb ik inderdaad een ander modem nodig.

Reputatie 5
Badge +10

Goed dat u uw klantnummer hebt ingevuld. Daarmee ben ik op onderzoek gegaan en heb ik gezien dat uw internetverbinding een IPV4 is.

Reageer