Vraag

Klacht over dataverbruik in buitenland

  • 9 November 2023
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Wij zijn recentelijk op vakantie geweest naar Bonaire en hebben tijdens de reis een tussenstop gemaakt  op Bonaire.

We hebben voor 3 nummers een databundel aangeschaft en toch zijn er op 1 nummer internetverbuikskosten in rekening gebracht van € 60,50. Dit vind ik echt belachelijk. Ik heb hierover gebeld met de klantenservice maar deze gaf aan dat ze me niet verder kunnen helpen. 

Ik ben al jaren een tevreden klant en heb bewust uitgebreide contracten afgesloten en nu krijg je dit. Je krijgt altijd overal automatische berichten van maar hierover krijg je niets.

Ik vind dit echt KPN onwaardig en hoop dat ze alsnog met een oplossing komen.

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag @Marco Ursem 
Welkom op het Zakelijk Forum van KPN. 
Ik kan me voorstellen dat je baalt van extra kosten. Wat ik hierin kan betekenen zoek ik graag voor je uit.  Ik zag dat jouw forum profiel gevuld is met het betreffende klantnummer, dus ik heb gelijk de gegevens er bij gepakt. 

Nu heb ik de notitie van mijn collega eerst gelezen en daar lees ik dat in de tussenstop het toestel aan stond waarbij ook data roaming actief was. Is dit de situatie? Was op dat moment de bundel nog niet aangevraagd? Zijn de bundels aangeschaft op Bonaire of toen jullie nog in Nederland waren?

Op welk eiland ben je precies geweest, want ik lees 2x iets over Bonaire? Heb je op Curaçao of Aruba een tussenstop gehad? Hopelijk verder wel een goed verblijf gehad😊

Reageer