Door mijn collega is op 14 oktober 2016 een internetaansluiting aangevraagd.
Hij heeft daarbij gesproken met mevrouw *** Basant van KPN.
Aansluitingskosten waren € 0.00 en het abonnement zou € 35 kosten.
Dit staat ook vermeld op de opdrachtbevestiging.
Groot was de verbazing nadat de factuur kwam. Er werd ons € 61.98 aan extra aansluitingskosten berekend.
Op de bon van de monteur staan ook geen extra kosten vermeld.
Het abonnement kost € 42.50. We krijgen € 7.50 korting. Per saldo € 35
Ik ga er vanuit dat deze korting voor de gehele abonnementsperiode is gezien de opdrachtbevestiging.
Op jullie site wordt alleen gesproken over 3 mnd. Op de bevestiging wordt geen periode genoemd.
Over deze extra kosten heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice op 18 november 2016.
Zij konden niets over deze afspraak vinden en gaven mij het emailadres van mevrouw Basant.
Ik heb haar direct gemaild en kreeg binnen het uur een reactie terug.
Ik heb uw e-mail ontvangen en gelezen.
Ik kan ook niet direct antwoord geven op uw vraag waar het meerwerk voor diende en ook dus ook de kosten zijn aangerekend. Ik zal dit vandaag gaan uitzoeken. Ook hebben wij inderdaad over een ander tarief gesproken dan wat wordt aangerekend. Ook dit moet ik even navragen bij mijn collega. Ik hoop dat ik vandaag antwoord heb op uw vraag, maar ik denk zelf dat dit pas begin volgende week zal zijn.
Ik wilde u in ieder geval laten weten dat ik er achteraan ga en dat ik zo snel mogelijk antwoord zal hebben op uw vragen.
Maar daarna bleef het stil.
Ik heb haar nogmaals gemaild op 28 november, 15 december en 21 december.
Op 21 december heb ik ook haar voicemail ingesproken.
Kort voor deze posting heb ik haar ook trachten te bellen, maar verder dan voicemail kom ik niet.
Wanneer kunnen wij een creditfactuur en/of wel een reactie verwachten?
Met vriendelijke groet,
Carla
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel