Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelmailadres behouden
Wij hebben een zakelijk internet abonnement bij KPN vroeger planet. Nu willen wij over naar een andere provider en willen wij wel graag het mailadres aanhouden voor klanten die nog niet het juiste mailadres hebben. Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd. De een zegt ja het kan voor € 4.- in de maand de ander zegt nee dit is niet mogelijk. Niemand kan mij ook vertellen waar ik dit aan kan vragen. Is er iemand die weet waar en hoe ik dit kan regelen????
Hallo @Marieke1961, welkom op het zakelijk forum van KPN! :D
Alleen heb ik geen positief bericht voor u, het is namelijk niet mogelijk om uw KPN e-mailadres te behouden bij het opzeggen van uw internet aansluiting. Vroeger werd de mogelijkheid geboden om een "e-mail only" abonnement te nemen, vandaar de verwarring bij mijn collega's. Deze optie bieden we echter al een tijdje niet meer aan, sorry!
Alleen heb ik geen positief bericht voor u, het is namelijk niet mogelijk om uw KPN e-mailadres te behouden bij het opzeggen van uw internet aansluiting. Vroeger werd de mogelijkheid geboden om een "e-mail only" abonnement te nemen, vandaar de verwarring bij mijn collega's. Deze optie bieden we echter al een tijdje niet meer aan, sorry!
Oke, maar ik heb het internet abonnement nog niet opgezegd, alleen ons telefoonabonnement. Het internetgebeuren loopt op een ander klantnummer als het telefoonabonnement, dan mag ik toch aannemen dat het nog niet opgezegd is, alleen betaal ik dan het volle pond voor het planet adres.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.