Beantwoord

mbs delen activeren

  • 18 July 2021
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuw simkaart met abonnement voor een collega gekocht met dataonly kaart erbij. Ik heb het geprobeerd aan te melden om MBs te delen maar dat gaat niet (volgens mij ook al aangemeld). Kan iemand me helpen om ervoor te zorgen dat we tussen die twee abonnementen we data's kunnen delen?

icon

Beste antwoord door Rashid 19 July 2021, 16:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Dominiquevdv,

Welkom op het zakelijk KPN forum!
Om mb's te kunnen delen moeten beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Vervolgens moeten beide abonnementen in dezelfde MijnKPN omgeving gekoppeld staan. Als je mij beide telefoonnummers in een privé bericht stuurt, dan kan ik kijken of ze beide op hetzelfde adres geregistreerd staan. 

bedankt voor uw hulp het is opgelost

Reputatie 5
Badge +10

Goed om te lezen dat het is opgelost! Mocht je mijn hulp weer eens nodig hebben, dan weet je mij te vinden :slight_smile: .

Reageer