Vraag

modem zoals besproken

  • 25 October 2021
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Hallo,

Bij het verlengen van mijn abonnement heb ik om een box 12 gevraagd die ik ook krijg bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Althans zo staat dat er. Zie bijlage. 

Er staat bij het afsluiten van het abonnement een samenvatting met wat ik thuis ontvang. Prima en duidelijk. Na overleg met een medewerker om die box 12 te ontvangen heb ik mijn abonnement verlengt en er zou nadien een box 12 opgestuurd worden. 

Deze is nog altijd niet verstuurd. Graag ontvang ik deze om hier ook gebruik van te kunnen maken zoals beloofd door de medewerker en op jullie site bij het afsluiten van een nieuw abonnement.


Laat u mij weten hoe ik deze alsnog ontvang?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag @ralbakker welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Welke modem heb je nu? En wat is de reden dat je graag de KPN Box 12 wil? 

Ik heb nu een experiabox V10.

Reden zijn oa dat mijn apparatuur vernieuwd en ik mijn modem ook graag met wifi 6 wil laten uitrusten. 
Daarnaast staat op jullie site bij wat ik ‘ontvang’ dat ik wifi 6 krijg,  dat is nu niet het geval. En het is mij bij verlengen toegezegd. 

 


 

Reputatie 5
Badge +4

Okay, er ligt voor jou dus geen technische reden aan te grondslag? Ik krijg namelijk ook wel eens het verzoek om de Box 12 om te ruilen voor een V10, vandaar dat ik het even check.

Zou je, je klantnummer in je forumprofiel willen zetten? Dan pak ik je verbinding erbij en kijk ik of die geschikt is. De Box 12 werkt namelijk niet op alle type verbindingen.

done!

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb je verbinding erbij gepakt. Op jouw locatie wordt gebruik gemaakt van bonding. Dit is een techniek die het mogelijk maakt om een hoge snelheden te leveren door het samenvoegen van aderparen. Deze techniek wordt door de Box 12 niet ondersteunt.  

We kunnen de V10 dus niet omruilen voor een Box 12 want dat zit je zonder internet.

Reageer