Beantwoord

ondernemerspakket

  • 30 March 2016
  • 2 reacties
  • 334 keer bekeken

Badge
2 jaar geleden OP aan laten sluiten. Nu blijkt dat ik een abonnement heb met 2 gelijktijdige gesprekken. Dit wil ik wijzigen daar ik dit niet gebruik. MAAR WAAR KAN IK DIT DOOR GEVEN en UIT LATEN VOEREN. 0800-0410 kom ik steeds in wachtrij met minimaal 8 minuten wachttijd. Op KPN.com kom ik ook al niet verder. 
icon

Beste antwoord door Tim 30 March 2016, 14:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @CorGovers, welkom bij de zakelijke community van KPN!

Het is momenteel inderdaad druk bij de verkoopafdeling. :(

De wachttijd is inmiddels 6 minuten geworden en hopelijk straks niet meer aanwezig. Voor wijzigingen aan uw Ondernemerspakket dient u inderdaad telefonisch contact op te nemen. Dit vanwege de complexiteit van de dienst en benodigde klantverificatie.

Probeert u het vanmiddag nog een keer?
Reputatie 7
Badge +11
Dag @CorGovers, ik markeer dit topic als opgelost/beantwoord. Als ik u ergens mee kan helpen verneem ik dat graag! ;)

Reageer