Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelondernemerspakket
2 jaar geleden OP aan laten sluiten. Nu blijkt dat ik een abonnement heb met 2 gelijktijdige gesprekken. Dit wil ik wijzigen daar ik dit niet gebruik. MAAR WAAR KAN IK DIT DOOR GEVEN en UIT LATEN VOEREN. 0800-0410 kom ik steeds in wachtrij met minimaal 8 minuten wachttijd. Op KPN.com kom ik ook al niet verder.
Hallo @CorGovers, welkom bij de zakelijke community van KPN!
Het is momenteel inderdaad druk bij de verkoopafdeling. :(
De wachttijd is inmiddels 6 minuten geworden en hopelijk straks niet meer aanwezig. Voor wijzigingen aan uw Ondernemerspakket dient u inderdaad telefonisch contact op te nemen. Dit vanwege de complexiteit van de dienst en benodigde klantverificatie.
Probeert u het vanmiddag nog een keer?
Het is momenteel inderdaad druk bij de verkoopafdeling. :(
De wachttijd is inmiddels 6 minuten geworden en hopelijk straks niet meer aanwezig. Voor wijzigingen aan uw Ondernemerspakket dient u inderdaad telefonisch contact op te nemen. Dit vanwege de complexiteit van de dienst en benodigde klantverificatie.
Probeert u het vanmiddag nog een keer?
Dag @CorGovers, ik markeer dit topic als opgelost/beantwoord. Als ik u ergens mee kan helpen verneem ik dat graag! ;)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.