ik heb een aantal weken geleden een aanvraag gedaan voor een extra adsl lijn op mijn adres, omdat de internetsnelheid in mijn dorp max 8 mb is, en dat KPN als enige de leverancier is van een telefoon/internet aansluiting.
en dat voor een gezin met opgroeiende kinderen en bijbehorende iPads, tablets, playstations en interactive televisie, en kantoor aan huis is dit verre van ideaal!!!
in eerste instantie was een extra lijn niet mogelijk, maar omdat dit een zakelijke lijn betreft ineens weer wel.
nu hebben de " ondergrondse" afdeling een aantal dagen geleden de aansluiting van een extra ader paar verzorgd, en deze monteurs gaven mij aan dat ik beter een pair bonding kon laten doen omdat ik dan maar 1 modem in het geheel nodig zou hebben.
de monteur die de lijn zou opleveren was gepland op vandaag, en deze is inmiddels ook al geweest.
ik heb de situatie uitgelegd aan deze monteur, en deze heeft de lijn niet opgeleverd omdat anders technisch gezien de pair bonding niet meer mogelijk zou zijn.
hij vertelde mij om toch maar eerst contact op te nemen met de klantenservice en daar de huidige situatie nogmaals uit te leggen en dan erbij te vermelden dat ik liever de pair bonding gerealiseerd zou hebben in plaats van de extra lijn incl een apart modem.
ik gebeld met de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk zou zijn, maar alleen een extra adsl lijn dan de enige oplossing zou zijn.
wie o wie kan mij vertellen wat ik nu zou moeten en kunnen doen? ik zou uiteraard het liefste maar 1 modem behouden.
ik heb op dit moment een alles in 1 premium pakket. ( met helaas maar 8mb !!! )
groeten Berrie
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel