Vraag

storing

  • 21 april 2015
  • 1 reactie
  • 569 keer bekeken

Na 2 weken gepruts van deze firma zit ik nog steeds zonder telefoon , pin , en internet in mijn winkel , blijkbaar neemt niemand hier verantwoordelijkheid en laten ze een klant aan hun lot over,,
berichten op FB hebben er alleen maar in geresulteerd dat een gefrustreerde medewerker mijn van jullie FB pagina heeft gegooid dus tegen kritiek kunnen jullie ook al niet, kom met een oplossing

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Gerald,

Uw situatie is zeer vervelend te noemen, dat voorop gesteld.

Ik ben blij dat er inmiddels een case behandelaar is toegewezen die u gaat helpen om zo snel mogelijk werkende diensten te krijgen. Ik vertrouw erop dat mijn collega op korte termijn een oplossing kan vinden en de klacht verder naar tevredenheid zal afhandelen.

Op Facebook hebben we u helaas moeten blokkeren omdat we klachten hebben ontvangen van andere klanten over uw berichten. Het is absoluut niet dat wij niet tegen kritiek kunnen, we gaan graag op een nette manier met elkaar in gesprek.

Reageer