De storing die veroorzaakt werd door een blikseminslag op 19 mei is tot op heden niet opgelost.
We hebben 2 aansluitingen 1 privé en 1 zakelijke. De privé aansluiting was redelijk snel geholpen. Echter de zakelijke niet.
Het heeft me veel moeite gekost om eindelijk een monteur te krijgen die de kabeltrein gemaakt heeft. Echter, nu werkt helemaal niks meer!
Geen enkele telefoon, geen enkele internetaansluiting en de tv natuurlijk ook niet.
Het is nu 2 maanden geklooi.
Kom op KPN, regel dit!
Beste Panderbeer,
Bliksem inslag is een zeer vervelende veroorzaker bij problemen. Hopelijk is er verder geen schade opgelopen.
Het is eigenlijk schandalig te noemen dat u al 2 maanden bezig bent om uw aansluiting hersteld te krijgen! Dat mag absoluut niet zo lang duren. Wanneer een kabel vervangen moet worden kan het soms langer duren door het aanvragen van vergunningen en de wachttijd bij de netwerkbeheerder.
Uiteraard wil ik u helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Kunt u contact met mij opnemen middels een privébericht? Ik ontvang graag uw postcode, huisnummer, naam contractant en een telefoonnummer waarop u te bereiken bent.
Bliksem inslag is een zeer vervelende veroorzaker bij problemen. Hopelijk is er verder geen schade opgelopen.
Het is eigenlijk schandalig te noemen dat u al 2 maanden bezig bent om uw aansluiting hersteld te krijgen! Dat mag absoluut niet zo lang duren. Wanneer een kabel vervangen moet worden kan het soms langer duren door het aanvragen van vergunningen en de wachttijd bij de netwerkbeheerder.
Uiteraard wil ik u helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Kunt u contact met mij opnemen middels een privébericht? Ik ontvang graag uw postcode, huisnummer, naam contractant en een telefoonnummer waarop u te bereiken bent.
Hallo Panderbeer,
Bedankt voor uw terugkoppeling, fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen!
We gaan ervan uit dat de diensten inderdaad blijven werken :D
Als u vragen heeft dan lees ik deze graag. Ik wens u een prettig weekend toe.
Bedankt voor uw terugkoppeling, fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen!
We gaan ervan uit dat de diensten inderdaad blijven werken :D
Als u vragen heeft dan lees ik deze graag. Ik wens u een prettig weekend toe.
Inmiddels is de storing verholpen. Er bleek een communicatie probleem. Er moest nog wat ingeschakeld worden en dat is gebeurt.
Ben blij dat nu alles werkt en hoop dat dat ook zo blijft.
Ben blij dat nu alles werkt en hoop dat dat ook zo blijft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.