V7 modem
Ik heb thuis een V7 modem, maar ik heb het idee dat die verouderd is, want hij geeft vaak storingen... Kan ik deze omruilen naar een V8 of hoger?
Goedemorgen @schaatsertje , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik kijk graag voor u na hoe u het beste aan een nieuwe modem kunt komen. Wat voor pakket hebt u op dit moment?
Ik kijk graag voor u na hoe u het beste aan een nieuwe modem kunt komen. Wat voor pakket hebt u op dit moment?
Ik kijk dit graag voor u na.
Heb u voor mij in een privébericht uw postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer?
Heb u voor mij in een privébericht uw postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer?
Goedemorgen,
Ik heb de lijn en de modem doorgemeten en vind geen fouten of onderbrekingen. Wat voor storing(en) ervaart u precies?
Ik heb de lijn en de modem doorgemeten en vind geen fouten of onderbrekingen. Wat voor storing(en) ervaart u precies?
Ik zie dat u een V9 modem hebt op een glasvezel verbinding. Valt alleen uw draadloze verbinding weg of ook bedraad internet, televisie en telefonie?
Als het gaat om WiFi, kan een kanaalwissel vaak de problemen al verhelpen.
Als het gaat om WiFi, kan een kanaalwissel vaak de problemen al verhelpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.