ik heb nu een paar adgen een zeer onstabiele verbinding,
is er iets aan te doen?
http://www.speedtest.net/my-result/4338412625
hoor graag
grt Mathijs
Hallo Mathijs,
Via uw e-mailadres heb ik een KPN aansluiting kunnen vinden. Toevallig zie ik dat er gisteren nog gebeld is met de klantenservice voor deze aansluiting, kan dat kloppen? Heb ik de juiste aansluiting gevonden?
Een instabiele verbinding is natuurlijk niet prettig. Ik help u graag om uit te zoeken hoe dit veroorzaakt wordt! Aan het resultaat van de Speedtest valt eigenlijk niet ontzettend veel af te lezen. U heeft een basis abonnement met daarbij een snelheid tot 10Mbit download en 1Mbit upload. Indien deze meting via Wi-fi is gedaan, is het resultaat eigenlijk zelfs goed te noemen.
Hoe precies ervaart u een instabiele verbinding? Zou u dit verder willen toelichten?
Via uw e-mailadres heb ik een KPN aansluiting kunnen vinden. Toevallig zie ik dat er gisteren nog gebeld is met de klantenservice voor deze aansluiting, kan dat kloppen? Heb ik de juiste aansluiting gevonden?

Een instabiele verbinding is natuurlijk niet prettig. Ik help u graag om uit te zoeken hoe dit veroorzaakt wordt! Aan het resultaat van de Speedtest valt eigenlijk niet ontzettend veel af te lezen. U heeft een basis abonnement met daarbij een snelheid tot 10Mbit download en 1Mbit upload. Indien deze meting via Wi-fi is gedaan, is het resultaat eigenlijk zelfs goed te noemen.
Hoe precies ervaart u een instabiele verbinding? Zou u dit verder willen toelichten?
Hallo Tim
volgens mij heb je idd de juiste verbinding gevonden,
omdat de service pro desk dicht vast, heb ik toch ouderwets met de klanten helpdesk gebeld, na 15 min in de wacht te staan werd er geconstateerd dat de lijn van isra naar modem storing zat en dat daardoor automatisch de snelheid terug geschroeft wordt, zover zelfs dat de complete verbinding uitvalt.
nadat dit gereset was had ik weer een constante verbinding van ongeveer 12mbit
tevens werd er opgemerkt dat de lijn nog op het adsl protocol draait i.p.v. vdsl, dit wordt als het goed is op 20 mei omgezet,
hopelijk is dit dan ook sneller en stabieler,
Hartelijke groet,
Mathijs van Selm
volgens mij heb je idd de juiste verbinding gevonden,
omdat de service pro desk dicht vast, heb ik toch ouderwets met de klanten helpdesk gebeld, na 15 min in de wacht te staan werd er geconstateerd dat de lijn van isra naar modem storing zat en dat daardoor automatisch de snelheid terug geschroeft wordt, zover zelfs dat de complete verbinding uitvalt.
nadat dit gereset was had ik weer een constante verbinding van ongeveer 12mbit
tevens werd er opgemerkt dat de lijn nog op het adsl protocol draait i.p.v. vdsl, dit wordt als het goed is op 20 mei omgezet,
hopelijk is dit dan ook sneller en stabieler,
Hartelijke groet,
Mathijs van Selm
Hallo Mathijs,
Een upgrade naar VDSL is absoluut een goed begin voor een betere verbinding! Let wel op dat bij een VDSL verbinding de bekabeling tussen ISRA en het modem nog gevoeliger wordt voor verstoringen, de lengte van de bekabeling zou daarom zo kort mogelijk moeten zijn.
Heel graag zie ik rond 20 mei een bericht van u over uw ervaring op VDSL.
Een upgrade naar VDSL is absoluut een goed begin voor een betere verbinding! Let wel op dat bij een VDSL verbinding de bekabeling tussen ISRA en het modem nog gevoeliger wordt voor verstoringen, de lengte van de bekabeling zou daarom zo kort mogelijk moeten zijn.
Heel graag zie ik rond 20 mei een bericht van u over uw ervaring op VDSL.

Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.