Vraag

Factuurkenmerk invullen bij contractovername

  • 22 March 2017
  • 1 reactie
  • 497 keer bekeken

Ik kom niet verder in de aanvraag tot contractovername omdat hij het factuurkenmerk niet pakt zoals het op de factuur vermeld staat.
Er staat (123)1234567-0202 (als voorbeeld). Maar die weergave herkennen jullie niet als factuurkenmerk.
Hoe moet ik het dan invullen? Ik wil hier graag snel antwoord op. Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Receptie,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Wanneer ik u goed begrijp wilt u graag een verzoek indienen voor contractovername via onze website KPN.com. Klopt dat?

Gaat om hierbij om een contractovername, en dus ook factuurkenmerk, met betrekking tot een vaste telefoonlijn? Of om een andere vaste zakelijke dienst?

In het geval het inderdaad om een vaste telefoonlijn gaat, dient u tussen haakje open en haakje sluiten het netnummer van het betreffende telefoonnummer in te vullen.
Direct gevolgd door uw persoonlijke telefoonnummer.

Reageer