Begin november ontvingen wij een factuur voor onze vaste telefonie over de periode december/januari die veel hoger was dan gebruikelijk. Hierover is telefonisch contact geweest. Op deze factuur bleken de abonnementskosten twee keer berekend te zijn. Tevens werd een nieuw (ongunstiger) tarief berekend. Volgens de medewerker aan de telefoon omdat er een nieuw contract afgesloten was. Dit is bij ons echter niet bekend, we hebben beslist geen nieuw contract afgesloten.
N.a.v. dit gesprek werd een klachtenprocedure opgestart en de incassoprocedure werd stopgezet. Hier heb ik verder niets meer van vernomen.
Ook de navolgende facturen over de periode februari/maart was de factuur weer hoger. Bovendien kwam er een herinnering waarin gesproken werd over het beëindigen van de dienstverlening.
Hierover heb ik 22 februari contact gehad. Volgens de aantekeningen in het systeem zou de klacht opgelost zijn, waardoor de incasso weer opgestart was.
Omdat mij niets bekend was van een oplossing werd de klacht weer opengezet en de incasso weer stopgezet. Ik zou worden gebeld over deze herhaalde klacht.
Tot mijn verbazing - ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord - ligt er nu weer een nieuwe, te hoge, factuur over april/mei en weer een herinnering met dreigement tot beëindiging van de dienstverlening.
Dit begint wel vervelend te worden. Ik begrijp dat er betaald moet worden voor de afgenomen diensten, maar we verwachten eigenlijk een credit over de dubbel berekende abonnementskosten. Daarnaast is het contract over deze periodes duurder dan eerst, terwijl wij geen nieuw contract afgesloten hebben (waarom zouden we een duurder contract afsluiten?), dus verwachten we ook een credit voor het verschil.
Aangezien we telefonisch niet veel verder lijken te komen, leg ik dit probleem maar hier neer.
Is er iemand die dit voor ons op kan lossen? Klantnummers, factuurnummers en klachtnummer kan ik via een direct bericht doorgeven.
Met vriendelijke groeten,
Anneke Bakker
JUMO Meet- en Regeltechniek.
Hoi Anneke,
Wat heftig!! Heel naar dat er steeds sprake lijkt van een 'oplossing' die niet gecommuniceerd wordt. Ik kan me voorstellen dat de frustratie inmiddels goed hoog ligt.
Ik wil u heel graag helpen om de communicatie open te breken! 🙂 De informatie die u noemt wil ik inderdaad meenemen, zou u mij dat toe willen sturen in een privébericht?
Dan ga ik aan de slag!
Wat heftig!! Heel naar dat er steeds sprake lijkt van een 'oplossing' die niet gecommuniceerd wordt. Ik kan me voorstellen dat de frustratie inmiddels goed hoog ligt.
Ik wil u heel graag helpen om de communicatie open te breken! 🙂 De informatie die u noemt wil ik inderdaad meenemen, zou u mij dat toe willen sturen in een privébericht?
Dan ga ik aan de slag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.