Beantwoord

Porteren Telefoon nummer moeilijk voor kpn

  • 5 februari 2016
  • 9 reacties
  • 926 keer bekeken

Het is toch diep triest als ondernemer dat je gewoon dagen zonder telefoon komt te zitten omdat het niet lukt om een telefoon nummer te porteren?

Dinsdag zou alles opgeleverd worden en de monteur zou niet weg gaan voordat alles werkte.... nou het internet werkt prima maar klanten kunnen ons niet bereiken! Vanmorgen zou de monteur weer komen want dan zou het echt gaan lukken... aangegeven dat wij een winkel zijn en om 09 pas open zijn... om 11 uur nog geen monteur gezien... dus even gebeld... na 45 min in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand die iets ging checken..... monteur schijnt om 8 uur voor de deur hebben gestaan en on een aantal keer gebeld te hebben en een kaartje door de brievenbus te hebben gedaan (die we niet hebben) je wordt van het kastje naar de muur gestuurd nu komt er woensdag de 10e weer een monteur en zijn we dik een week niet bereikbaar per telefoon, inmiddels na 54 min wachten wordt mij weer verteld dat er een monteur langs komt woensdag de 10e, maar wat hij dan komt doen dat weten ze niet? als er naar ons nummer wordt gebeld krijgen de klanten een dame uit breda aan de telefoon (mobiel nummer) hier wordt je toch niet vrolijk van? hoe moeilijk kan het zijn, ik wordt er n beetje verdrietig van
icon

Beste antwoord door Tim 22 februari 2016, 16:24

Hallo @HaPaul, ik zie dat mijn melding al binnen 2 uur door een collega is opgepakt en afgehandeld, wat goed! :D

Volgens mijn informatie heeft u de inloggegevens ontvangen. Als er vragen zijn verneem ik deze graag!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste HaPaul,

Van uw bericht wordt ik zelf ook een beetje verdrietig! :(

Problemen met porteren kan meerdere oorzaken hebben. Tot die tijd zou uw "oude" telefoonlijn moeten blijven werken. Is dat bij u niet het geval?

Ik begrijp dat u al ruim een week telefonisch niet bereikbaar bent, dat is geen goede zaak en moet seieus aandacht aan besteed worden. Wat voor dienst heeft u precies besteld? Gaat het om het Ondermerspakket of misschien wel KPN Één?

Graag wil ik kijken wat ik voor u kan doen. Daarvoor stuur ik u een privébericht toe, kunt u mij een reactie sturen met uw gegevens?
Reputatie 7
Badge +11
Beste Paul,

Ik heb uw privébericht ontvangen. Volgens mijn informatie is het telefoonnummer vanmorgen overgezet naar het Ondernemerspakket. Het telefoonnummer mag daardoor niet meer onterecht worden doorgeschakeld naar een onbekend persoon in Breda. Ik heb voor u contact opgenomen met de afdleing voor monteurs planningen. Voor vandaag of morgen is er geen installatiemonteur meer beschikbaar, het lukt mij dus niet om eerder een monteur bij u te krijgen om telefonie aan te sluiten dan de huidige afspraak op woensdagmorgen.

Wat ik nog wel voor u kan proberen is om het telefoonnummer tot die tijd door te schakelen naar mobiel telefoonnummer of ander telefoonnummer. Hierover heb ik u zojuist geprobeerd te bellen. Als u hier gebruik van wenst te maken dan verneem ik graag een bericht van u.

Sorry, ik had graag meer willen betekenen voor u!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Vast-bellen/Porteren-Telefoon-nummer-moeilijk-voor-kpn/m-p/6695#M250Beste Paul,

Ik heb uw privébericht ontvangen. Volgens mijn informatie is het telefoonnummer vanmorgen overgezet naar het Ondernemerspakket. Het telefoonnummer mag daardoor niet meer onterecht worden doorgeschakeld naar een onbekend persoon in Breda. Ik heb voor u contact opgenomen met de afdleing voor monteurs planningen. Voor vandaag of morgen is er geen installatiemonteur meer beschikbaar, het lukt mij dus niet om eerder een monteur bij u te krijgen om telefonie aan te sluiten dan de huidige afspraak op woensdagmorgen.

Wat ik nog wel voor u kan proberen is om het telefoonnummer tot die tijd door te schakelen naar mobiel telefoonnummer of ander telefoonnummer. Hierover heb ik u zojuist geprobeerd te bellen. Als u hier gebruik van wenst te maken dan verneem ik graag een bericht van u.

Sorry, ik had graag meer willen betekenen voor u!

 Hoi Tim

het is geregeld, monteur is langs geweest na *21* te hebben getoetst was hij weer klaar....

zou je ons de login en wachtwoord kunnen geven van de telefoon centrale ( voor de software om in te loggen) hij gaat hier 3x over en dan stopt ie.

kan het nergens achterhalen.

dank je wel alvast
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Paul,

Goed om te lezen dat de portering is uitgevoerd!

Over de login gegevens voor de telefooncentralebeheer heeft u een e-mail ontvangen bij de oplevering. Als u deze niet heeft ontvangen, kan ik de technische dienst aansturen om de gegevens naar u te sturen. Ik heb hiervoor alle benodigde gegevens al van u in een privébericht ontvangen. Graag hoor ik van u of ik dit kan regelen, uw wachtwoord zal daarbij namelijk worden gereset.
Hoi Tim

ja graag geen mail gehad, ook niet in spam box...
Reputatie 7
Badge +11
Beste Paul,

Ik heb een melding voor u aangemaakt en doorgezet. Mijn collega neemt contact met u op en helpt u verder!

Laat u weten met een bericht of u goed geholpen bent?
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @HaPaul, ik zie dat mijn melding al binnen 2 uur door een collega is opgepakt en afgehandeld, wat goed! :D

Volgens mijn informatie heeft u de inloggegevens ontvangen. Als er vragen zijn verneem ik deze graag!
Grappig precies vorig jaar het zelfde meegemaakt! Wel Internet maar geen werkende telefonie, terwijl de monteur alles in werking zou stellen; 1 van de 2 iSDN nummers van KPN naar KPN zakelijk Voip werd niet tijdig overgezet. Op afstand iemand van de ICT afdeling heeft dit probleem verholpen. .Omdat de internet verbinding traag was, was er toch volgende dag een monteur langs geweest die bovenstaand probleem verifieerden. (Ongeveer 10 dagen niet bereikbaar geweest voor klanten)

Nadat hij aansluitingen had omgewisseld kwam hij tot de conclusie dat mijn toestel kapot is. Nu een jaar na het incident werkt mijn toestel nog steeds. Het gevolg is dat klantenservice de geleden schade berust op eigen fout. Ondanks dat ze zouden verifiëren dat ICT de verbinding na 10 dagen op afstand had geactiveerd en dat de fout idd bij KPN lag en niet aan mijn toestel, hebben ze nooit meer iets van zich laten horen!

Na een herinnering gewoon geen reactie!! Fijn dat ik dat hier mag delen!
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @Nazer,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend frustrerend dat u ook problemen heeft ervaren met het porteren van uw telefoonnummer. Niemand zit er op te wachten om 10 dagen niet bereikbaar te zijn.

Daarnaast is het misschien nog wel erger dat het volgens niet verder opgepakt is en dat u niks meer gehoord heeft. Onze excuses hiervoor!

Ik wil u graag alsnog kijken wat ik voor u kan betekenen. Wanneer heeft u de laatste herinnering gestuurd nav het onderzoek naar waar de fout lag? En hoe heeft u die herinnering gestuurd? Was u met een collega in gesprek?

Reageer