Vraag

SIP Gegevens VOIP

  • 7 March 2016
  • 2 reacties
  • 2147 keer bekeken

Hi,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd te bellen, met een aantal vragen, maar de klantenservice kon mijn technische vragen niet beantwoorden.

Ik heb een ondernemerspakket.

1. Hoe krijg ik mijn SIP gegevens te pakken?
In mijn Panasonic TGP500 staat wel een acc met @ims.imscore.net, maar hoe kom ik aan het wachtwoord?

Ik heb de klanten service gebeld, en toen ik het woord SIP liet vallen, vertelde hij me dat hij nog nooit van de term SIP gehoord had.

2. Heb ik toegang tot een API waarmee ik server-side calls kan maken voor het click-to-call principe met bijvoorbeeld broadsoft's API.?
Bij RouteIT hebben ze dit namelijk wel en dan heb ik het niet over een toolbar of iets dergelijks.

Toen ik de term API liet vallen bij de klanten service (andere medewerker dan van de SIP!) zij hij ook dat hij nog nooit van de term had gehoord.

3. Zoniet, kan dit dan wel met KPN-EEN?

Desnoods via een partner?

4. Ook zou ik graag de gegevens van de IP Centrex software ontvangen!

Mvg

Steff

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @Steff, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Mijn excuses voor de latere reactie dan u van ons mag verwachten.

Ik geef u graag antwoord op uw vragen.

1. KPN geeft deze gegevens niet vrij. KPN levert een dienst, waarbij KPN zorgt voor de provisioning van het IP Toestel. Andere providers maken misschien een andere keuze en geven wel de SIP gegevens vrij.

2. Bij het ondernemerspakket kunt u het click-to-call principe niet gebruiken.

3. Dit ga ik voor u uitzoeken.

4. Dat is uiteraard mogelijk. Ik kan een verzoek indienen om u de gegevens te leveren. U ontvangt van mij een privébericht. Als u reageert en mij kunt voorzien van uw gegevens dan help ik u verder!
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Steff, ik heb meer informatie ontvangen over KPN ÉÉN!

Er wordt niet direct gesproken over een API maar wel over ruim 20- verschillende CRM-pakketten.

3.2.2 Software Integratie

Met de Software Integratie verbindt u uw telefoon met uw Windows Desktop en een aantal applicaties. De standaardfunctionaliteiten van Software Integratie zijn bellen vanuit applicaties, zoals Outlook, uw browser, of direct via een telefoonnummer, contact of recentelijk gebeld of ontvangen oproep. Een gesprek kunt u aannemen, doorverbinden en verbreken en u hebt tevens overzicht over de beschikbaarheid van al uw collega‟s.

Software Integratie Outlook

Met deze software integreert u uw contactpersonen uit Outlook, zodat u kunt bellen vanuit Outlook. In de applicatie kunt u ook zoeken naar al uw Outlook-contacten. Tevens wordt uw contactinformatie afgebeeld als u wordt gebeld.

Software integratie CRM

Met deze software is het, naast de Software Integratie Outlook-functionaliteit, mogelijk om te integreren met ruim 20 verschillende CRM-pakketten, zoals Microsoft Dynamics, AFAS Profit, Exact en Salesforce. Dit houdt in dat u aan de hand van het inkomende telefoonnummer direct naar de juiste klantkaart wordt verwezen. Ook kunt u snel en eenvoudig bellen vanuit een klantkaart.

U neemt deze opties per gebruiker af.

Deze informatie en meer kunt u vinden in de Dienstbeschrijving van KPN ÉÉN.

Op de website van KPN is er tevens meer informatie te vinden over de mogelijkheden van KPN ÉÉN. Zie bijvoorbeeld de servicepagina.

Reageer