Vraag

Soft-phone

  • 21 September 2017
  • 6 reacties
  • 1019 keer bekeken

Badge
Heeft KPN ook een soft-phone?
Ik wil nl ook bereikbaar zijn buiten kantoor op mijn vaste nummer.
Nu kan ik dan natuurlijk doorschakelen naar mijn mobiele nummer maar ik reis veel, ook buiten Europa;
Dus doorschakelen kan een dure aangelegenheid worden (gesprek ontvangen op mobiel: 1 Euro per minuut in Zone 3)
Doorschakelen naar een lokaal mobiel nummer is net zo duur - ook 1 Euro per minuut.

Uiteraard zijn ook ander suggesties welkom.
bvd
Michel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Zoek je iets als dit:
https://zakelijkforum.kpn.com/kpn-een-41/regel-zelf-uw-bereikbaarheid-met-de-nieuwe-mijngesprek-app-9654

Tegenwoordig zijn er geen extra kosten meer voor doorschakelen naar een nederlands nummer binnen de EU via de roam like home regeling.
Badge
Dank voor t "antwoord" - zoals aangegeven reis ik veel BUITEN Europa, waar wel hoge roamingkosten van toepassing zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Ah, dan is dat inderdaad wat duurder. Voor zover ik weet heeft KPN geen ander alternatief. De enige mogelijkheid is het doorschakelen via de app.
Reputatie 7
Badge +6
Hi Michel,

Ik heb het topic gevolgd en zie dat Sjors u van antwoorden heeft voorzien. Waarvoor dank aan Sjors 😁

Het klopt dat KPN geen softphone apparatuur of oplossingen biedt, waarmee u voordelig kunt doorschakelen. Nu is het wel zo dat softphone oplossingen in opkomst zijn en ik kan mij dus goed voorstellen dat KPN hier ook een oplossing voor gaat ontwikkelen. Op dit moment zou u het dus moeten doen met een doorschakeling naar mobiel.
Badge
Ze kunnen gewoon het product van de dochter-onderneming XS4all overnemen:
https://www.xs4all.nl/service/diensten/bellen/installeren/softphone-instellingen.htm
Reputatie 7
Badge +6
Dat is een erg goede tip Michel! Dank je wel 😌

Ik zet dit gelijk uit bij de betreffende afdeling. Als wij op korte termijn een dergelijke oplossing krijgen, geef ik u een seintje!

Voor nu wens ik u alvast een goed weekend!

Reageer